Selamat Pengantin Baru Sepupuku! (Along dan Amoi)

Selamat Pengantin Baru Sepupuku! (Along dan Amoi)

Selamat Pengantin Baru Sepupuku! (Along dan Amoi) || Hai! Fuhhh..Beberapa hari tinggalkan blog atas urusan lain yang lebih penting...Nak draft pun bersambung sambung kot.. Hadiah top pengomen pun akan delay ye.. Ada yang belum beri details pun iye jugak. But don't worry.. Apa apa saya update tau!

Masa untuk blogwalking pun agak limited sekarang. Sorry! Okaylah, cerita sini simpan buat kenangan. Ini lah last wedding for 2021 yang Nona pergi. Sepupu kahwin kat Melaka. Dua pengantin. Tapi yang baju kaler grey tu dah nikah bulan November. Majlis kat Melaka buat saing dengan adiknya yang baju mint pink tuh..Barulah meriah! Family Haji Alias berkumpul sakan lerr.. 

Pengantin Baru

Sepupu saya yang perempuan (Amoi) berbaju songket mint pink tuh, dan sebelahnya tu abangnya (along) berbaju songket grey grey blue. Alhamdulillahhh, semua telah selamat. Majlis nikah, bersanding dan sambut menantu semua settle! Alhamdulillahhh, tunggu kehadiran cucu pulak lah pakcik makcik saya tuu..Huhu

Pengantin Baru

Baru selesai nikah masa tu! Auuuu!

Baju songket

Cantiknya sepupu kita ni...Hihi.. Dia memang cantik dari dulu.. 

Baju Pengantin

Kahwin

Semoga kedua dua sepupu saya ni sentiasa rasa bahagia susah senang bersama pasangan masing masing, cepat cepat timang baby dalam tahun ni, dilindungi Allah dan tabah mengharungi liku liku kehidupan menjadi suami isteri. Moga keluarga yang dibina ini berjaya serta bahagia dunia akhirat. Amin! 

I love wedding vibes! Hahaha, auuu! Next??! Hihi



Update pada 21/12/22: 
Disebabkan ada yang emel bertanya, busana pengantin daripada mana dan siapa.. Nah, jawapannya, sewa kat instagram Amnibridetobe. Butik mereka area Ampang ye 👍😁




Post a Comment

8 Comments

  1. Selamat Pengantin baru to your cousins.
    The wedding reception looks so beautiful and the colour of their wedding dress are so soft.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillahhh, syukur . thank you . So soft kan.. i love it too

      Delete
  2. Tahniah buat mempelai
    Semoga kekal bahagia selamanya

    ReplyDelete
  3. Tahniahh kepada pasangan..Nice foto!!

    ReplyDelete
  4. lawa2 la baju diaaa. Tahniah buat pasangan mempelai. Mudahan perkahwinan dibina kekal hingga ke syurga. :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah untuk kedua dua sepupu nona dan pasangan masing-masing. Sekarang ni ramai nikah dulu dan majlis kemudian disebabkan PKP kan. Meriah majlisnya. Sukalah tengok baju pengantin songket ni. Bunga tangan pun lawa :)

    ReplyDelete
  6. Tahniah untuk kedua dua sepupu nona dan pasangan masing-masing. Sekarang ni ramai nikah dulu dan majlis kemudian disebabkan PKP kan. Meriah majlisnya. Sukalah tengok baju pengantin songket ni. Bunga tangan pun lawa :)

    ReplyDelete
  7. Senang buat sekali.
    Penutup 2021.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .