SAFARI RUN 2018 || Run Wild ! Malaysia's Only Safari Run !

Hi ! Hari ni Nona nak hajak korang berlarik!!!!!

Tengoklaaaa banner kat bawahh ni, selaju kuda belang !! Lari-lari selaju kuda belanggg, gituu~

Bagi yang suka aktiviti lari, kira ngko memang pelari hebat kat sekolah ker, universiti ker, boleh gi jauhh, haaa..jomlah joinnnn samaaa ~ KAN. Di samping jaga kesihatan gak, bagi yang jenis lari-lari ayam..ehh, lari ayam pun lajuu, kehh3~


TARIKH : 19 OGOS 2018
LOKASI : BUKIT GAMBANG RESORT CITY

REGISTER NOW ! NAK-NAK ORANG DEKAT SITUUU. HEHE~

Contact untuk sebarang pertanyaan atau booking :-

Email : safarirun@bgrc.com.my
H/P : 016-289 7015

3 ulasan:

  1. gambanggg,,,nantikan gegarann dari kami jdt blogger..hahhahaha..

    BalasPadam
  2. Kalau lari dengan gajah taknakkk..nanti org nak amik gambar gan Sis xnampak, sebab gajah besorr hahahaha

    BalasPadam
  3. wah bestnya. tengok poster tu terus teringat lagu Sharifah Aini,
    Kudaku lari gagah berani
    Ayuh lari hai kudaku lari
    ^_^

    BalasPadam

Thanks For Coming !
Please Left a Comment and Support.
Take Care!