Ole-Ole Dari Thailand

Ole-ole Sempena Birthday|| Dah lama tak dapat ole-ole .... Gift pun lama tak dapat..sejak jarang join giveaway....

So hari tu sepupu aku hadiahkankan something....Dah lama jugak niat nak beli dan bawak ke tempat kerja..tapi asyik lupa je nak cari..... 

Tadaaaa.... pencil case!  Comelnyaa..tak pernah terfikir nak beli corak gajah...ahahahahaa.... Janji dari Thailand... Aku tetap suka!  Teringin nak ke sana tapi belom berkesempatan.... Nak naik tuk tuk!!!  Apo pelik namo ea... Doa doa satu hari nanti dapat pergi.... Amin...

Hatyai, Thailand.

Sekarang dah ada...boleh simpan alat tulis aku yang selalu sangat hilang ... Simpan stock.hihi.... Thanks ... Sepupu saya!


1 ulasan:

  1. a ah kan souvenirs dari sana banyak corak gajah. best kan bila dapat souvenirs =D

    BalasPadam

Thanks For Coming !
Please Left a Comment and Support.
Take Care!