Lepas Ngidam di Der Cabin Bistro, Sri Alam, Johor

Lepas Ngidam di Der Cabin Bistro, Sri Alam || Baru-baru nih, tekak teringin pasta atau spaghetti lah pulak! Bila craving tu datang, memang takleh tahan, sehari dua kena dapatkan jugakk ui! Aigooooo!  Hari pertama, kena balik kerja lambat, tahan dulu, esoknya tuh memang kena dapatkan ler!  Hehee... Lega betul! Satisfied! 

Tadaaaaaaaaa, sedapnya Pasta nih, cukup rasa, sangat mengenyangkan :)


Meatball ni, saja nak rasa, alang-alang makan sedap kan..

Sangat berlemak dengan mash potato dalam tuh, suka lah! Hihi.


  
AGLIO OLIO PASTA - RM 9.90
DER RAX BALL - RM5.90

Sekian saja kisah seorang Nona melegakan CRAVING nya.... 

Harap lama sikit lah tak rasa nak makan benda-benda alah ni lagi, dan janganlah selalu... 
HAHA

ALL ABOVE IS SUGGESTED

Bagi yang nak singgah,
Boleh ushar IG dorang...tengok menu-menu lain yang ado! 
Salmon pun ada, sedap, murah pulak tu..

  Instagram :   DER CABIN BISTRO







3 ulasan:

  1. sama macam aku non, kalau craing tu mesti pergi. Karang termimpi susah haha.

    Weh gambar kau ni menyelerakan lah, harga pun berpatutan.

    BalasPadam
  2. Der Cabin Bistro ni makanan dia boleh tahan sedap2 jugakkan

    BalasPadam
  3. If you're looking to lose fat then you absolutely have to jump on this totally brand new custom keto diet.

    To produce this keto diet service, licensed nutritionists, fitness trainers, and top chefs joined together to develop keto meal plans that are useful, convenient, economically-efficient, and enjoyable.

    From their launch in January 2019, hundreds of people have already remodeled their body and health with the benefits a certified keto diet can offer.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-proven ones provided by the keto diet.

    BalasPadam

Thanks For Coming !
Please Left a Comment and Support.
Be careful and Pray the Best.