Berniat Nak Buat Giveaway

Hi, syukur masih bernyawa.... Yes, busy.....nak nak sekarang fetival layang-layang..seronok menghabiskan duit..huhu...



Image result for MARCH

Bulan kelahiranku......................
Maka dengan ini, Nona plan untuk buat giveaway..................

Tapi TUNGGU JAP, Sebab aku baru lepas shopping kat festival lelayang.

Happening ! 4 hari berturut-turut aku singgah ke sana...hehe~

Jammed tak jammed, aku redah jer..sebab mengushar hadiah giveaway.....


Bajet ngam ngam je..sebab semua nak sponsor sendiri....it's ok..sis memang dah lama niat nak buat ~

Tapi bila dah beli hadiah tu...rasa macam aku suka....macam tak nak bagi lah plakk..kah3~

Tengok baju, tengok bag..tengok shawl....aduhai! Tak menahan iman nih tau !

So, nantikannya :) Tengah draft draft apa yang nak untuk giveaway kali nih :)

Sekian, terima kasihhh !

SOON :)

Harap-harap dapat sambutan..........syarat-syarat sonang je pon ............

TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUU~

6 comments:

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐