Motivasi Hati

Just nak tepek... Share..Untuk tatapan semua...

Setuju.. Sama ada yang datang tu perangai tak semenggah ke..tak senonoh ke..tak seperti kita harapkan ke...selalu menyakitkan hati ke..... Kan..


Ya. Allah selalu sayang.. Allah tak tidur...
Keep trust Him in every situation okay...
But do not give up before you berusaha....

#keepprayforthebest
#bemature

9 ulasan:

  1. thank you nona for this kind and motivational words. :)

    BalasPadam
  2. Betul..
    Jodoh tu Allah dah atur, lawa ke ensem ke, baik ke buruk ke, semua dah ada calon-calon tertulisnya..
    Accept! and redho..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Accept and redha....baiklah...nak mencarik la..hahaaa

      Padam
  3. ya betul sangat apa yang awak cakap ni :)

    https://sayesyadiya.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thankss..ok..nnti balas kunjungan..hihi...

      Padam
  4. alaaaa,,nonnn...sedih pulak akuuuu membaca nyaaaaa.....hmmmmm..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan... Ni bukan cinta psgn je...dgn sesapa je..family ke..org trsyg yg lain jugak...
      Allahuakbar.....hmm

      Padam
  5. Allah Maha Mengetahui yang terbaik buat kita. Kalau dia memang Allah da tetapkan sebagai jodoh kita, walau satu dunia menentang, Allah tetap akan menyatukan dia dan kita. Tapi jika dia bukan jodoh kita, walau satu dunia meraikan, Allah tetap tak akan bagi pada kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setujuuu... Noted...thanks kak sunah...sangat menyentuh hati...sobbbbss...thank u...Terasa motivated more and more!!

      Padam

Thanks For Coming !
Please Left a Comment and Support.
Be careful and Pray the Best.