#Cabaran20Hari 2015 | Kuih Raya Paling Best




13. Kuih raya palinggggg best yerr ~


heehee, sbnrnye, aku ni lg suke kerepek2 jer,
Oiii, mcm nak makan sekarangggg woiiii!

cepat haus bila beraya kannnnn~


AHA!!! Bila raya, aku cuma suka air dan kerepek or keropok, tu yg utama :)

tapi kuih, ade gak yg memang aku suke telan, lg2 kalau nenek aku yg buat, haha~ 

Nama kuih raya tuuuu :-
Kuih suji dan kuih cornflakes maduuuuu :)

Kuih suji ni, comel weh ! nampak suci ! iloveee it ~

kuih cornflakes idaman kalbuuuuuu~


Aduhai, time type entri ni pun.......... aku dh terasaaa sedapnyaaaaa!!

Dahla comel, sweet lagi !  Aku memang x pernah lah buat kuih raya, so bile nenek buat lebih kt kammpung...........kami pun bungkusss, hehehe~ JIMAT koooo~


ujung mingguuu niy kena gak carikkk, tak sabaq naaaaa~


Rambangg Mataaa.......... nak tunjuk2 je...buat tak ghetiiii aihhh >.< masa suntuk dongg~ hehe~





OK, DONE.TU JER.......xoxo =)


3 comments:

  1. kuih cornflakes paling kite suke. dtg beraya rumah org mesti cari tu dulu. hehe :P

    ReplyDelete
  2. cornflakes idaman semua. yumm !

    ReplyDelete
  3. betul2, sebab manis, dan konpem rangup2 sedap,,,fuhhhh!!!!!

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐