LEMANG MODERN


Assalamualaikum, haiiii ! Alhamdulillah !
masih lagi berrnafas kan ~

Seronok sebab dah nak rayaaa, sedih sebab dah nak pergi lah Ramadan yang muliaaaa ini :)

Pernah nampak lemang mcm tuuuu?

Yes, 
Yes,

itulah LEMANG MODERN
GUNA BULUH  BESI, hahahhaa~

Time belajo dulu, memang feberet aku lab memasak ni haihhh !

Masak lemang cara ni salah satu yang aku terujaaaa nak buat :)

Sebab guna buluh besi.

Hehee, memang taklah kami cari buluhhh kann~
dengan macam macam ragam kami lagi.


So, pihak Universiti dah khaskan tempat bakar lemang guna cara nihhh, yuhuuuu~

Wow, bila dh siap, mcm nilah gamaknyaa~


Ape yang aku nampak dengan jelas, lemang modern, warnanya lebihh putih or cerahhhh, maybe sebab bukan macam bakar kat luaq, kan~



Haaa, Bolehlah rasenye, LEMBUT jugak dan enakk...sebab kita makan bersama sama rendang tok dan rendang yg sedap belaka.. Hihi. Okaylah, tu je, aku dah terliurrrr !


SELAMAT MAKAN MAKAN!








Pssstttt: semua gambar gugel, sebab gambo aku kt lab dulu, banyak dah takda.

Dan segala gambo gambo ni digugel je tau... 









1 comment:

  1. MENARIKNYAA baru first time nampak ni!

    Jemput join segmen Dayana, salah satu hadiah is perfume Next UK

    http://www.dayanazahari.com/2015/07/segmen-kuih-raya-kegemaran-saya.html

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐