sURAU DALAM TUH KAN??

Assalamualaikum, hai!  syukur masih diberi kehidupan ini....huhu !!

Well, sebagai orang yang bergama Islam, aku merasakan ini usaha yang berguna dan sbg org johor, welcome to JB ...,  hehe~

 
NI BETUL, Kat angsana, memg cmnii

3 comments:

  1. sedih kan kalau fikirkn balik, kita ni negara Islam tapi kemudahan surau kat tempat awam takberapa memuaskn. Haritu sy singgah nk solat kt Sunway Putra Mall, mall kemain besar tapi surau boleh muat takmsmpai 20org dlm satu masa. T^T

    http://anies-msletoes.blogspot.my/2016/01/kes-lenggang-kangkung-kan-dah-lambat.html

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...ada juga surau macam ni...kalau tidak surau tu lebih kecil dari bilik air...sabor je lah

    ReplyDelete
  3. As salam. Johor sudah semakin membangun sbg negeri yg mengamalkan Islam. Syabas kpd Sultan Johor. abam kie follows your blog. no 614. tq.

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐