Kunci oh Kunci! Bila Tertinggal Kunci Kereta dalam Kereta!

Kunci Kereta Tertinggal Dalam Kereta || Sedang orang lain semangat tengok perlawanan bola antara JDT Dan Kedah, aku pulak sibuk mintak tolong orang lain disebabkan kecuaian diri sendiri.... Ahdoii.


Lapar pulak tuu.. Makan seaweed jap. Malu lah jugak.. Elok je betul betul duduk kat depan pam minyak. Masa tu memang dah bukak tempat pam sesiap.. Tapi lupa cabut kunci kereta. Lol. Nasib tak meletop dibiarkan dekat 40 minit weh.. Apa perlu buat?? Pecahkan cermin kereta ke..? Err... Nak alihkan pun tak boleh... Hm.

Adik aku tak reti nak ke sini. Jadik terpaksa mintak member aku tolong order kan grab... Dia yang tengah busy kat UTC Pasir Gudang menonton bola.. Terpaksa melayan aku Sekejap.. Dan berulang kali try order grab... Susah gak nak dapat... Alhamdulillah. Selamat... Terpaksa balik amik kunci spare dulu then pergi semula..

Semoga tak lupa lagi.. Jadikan pengajaran.. Inilah kali pertama terjadik sepanjang bertahun bawak kenderaan. Haha... Kena bebel ngan adik aku sebab dia tengah syok tengok bola kat mamak  =_=

11 ulasan:

  1. Hahahaha ko Non..kalau Sis ko jadi adik ko pun Sis ko bebel hahahaha...adoiii

    BalasPadam
  2. benda dah nak jadikan...tp next time be extra careful ye Nona.

    BalasPadam
  3. Pernah mengalaminya memang tak boleh nak buat apalah.. huhuhu.. faham perasaan itu..

    BalasPadam
  4. Aduh..kalau jadi macam ni memang gelabah. Mujur juga handphone tak tertinggal dalam kereta sekali.

    BalasPadam
  5. Allahuakbar. jadikan pengajaran bersama. mujur ada yang membantu.

    BalasPadam
  6. kak pun penah kena jugak. masa tu kereta auto lock dan tertinggal beg yg ada kunci keta dalam keta :(

    BalasPadam
  7. macam mana la boleh terkunci ni nona oi...hahahhaha...dia saja nak suruh ko duduk lama2 kat stesen minyak tu agaknya...

    BalasPadam

Thanks For Coming !
Please Left a Comment and Support.
Be careful and Pray the Best.