Syoknya Join Surfcasting Tours 2019 !! Hadiah Bernilai dan Lumayan!


SURFCASTING TOURS 2019 ||  Syukur, syukur masih bernyawa! How s your day today? Moga elok-elok je... Ok, baru-baru ni, 9/11/19.  aku pergi Pantai Tambak, Pontian, Johor untuk sama-sama meriahkan acara Surfcasting Tour 2019.

Rindu. Nihla dulu tempat outing dengan parents masa zaman tingkatan satu sampailah tingkatan tiga.


Penuh pantai dengan kaki kaki pancing, semangat nak dapatkan hadiah kemenangan, kan. Hadiah bukan calang-calang, uish,  RM70,000 untuk pemenang pertama tau! Hadiah lain yang disediakan pun berbaloi baloi tau.
Salah satu benda penting. 
Kasik umpan baikkk punyaa.. 

Selain daripada acara memancing, terdapat juga pertandingan mewarna, beyblade, mini zoo dan paling tertarik ialah pertandingan memancing ikan untuk budak-budak. Seronok lah tengok~




Pancing adik adik.. Hehe... Cute dorang ni... 1

Adabi



Dato Dr Ammar Abdul Ghafar

Dan............
Inilah pemilik RM700,000 tuh! Woww, wow! REZEKI, REZEKI!



1.5 KG ! JUARA TERUSS BEB!
Syoknyaaaa... 

==================================

So, sesiapa nak join siri lain akan datang.... mana tahu rezeki lebih......boleh ontact:
EN AMIR : +6 019-620 3040 
atau
EN DIN +6 011 2090 3397




No comments

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐