Try Lipmatte Hantu

Terasa Rare Mengenakan Lipmatte Hantu || Baru baru ni aku saja pakai lipmatte pergi kerja... Kebiasaannya memang tak pakai pun..sebab rasa membazir..pakai sekejap je dah hilang dek kerana peluh dan habuk..hoho...

So macam macam feedback kalau aku pakai lipmatte ke tempat kerja..sesuatu yang pelik ok....hahahaa... Lagi ganjil bila aku pakai dua warna ni..warna hantuuu...

Dark Maroon and Dark Blue..

Yay or Nay
Dorang tanya apa mimpi aku pakai kaler tu...haha... Bukan mimpi ler... Aku tertengok cik Sarah ni..ui.... 


Ye..memang dia lagi syantikkkk...
Warna ni warna gelap...sebab tu aku panggil warna hantu...huhu...

Tapi nice try...ada yang cakap cun..ada yang cakap...macam Juita dalam drama nur 2, ada yang cakap cam hantu... Seram..haahhaa...Yang pasti.... Belum confident nak test lagi...... Tapi fah beli rm3, kena jugk guna ni..hihi...

Sekian cerita...


5 ulasan:

  1. Perghhh ko Nonnn...ko katagori hantu syantikkk Non...orang bujang nampak ko bukan lari, tapi lagi datang dekat hahahahaha

    BalasPadam
  2. creepynyaaa warna diaaa.. hahahaha

    BalasPadam
  3. Wowwww serious berani hehe. Kalau ika jgn harap hehe.

    Ika datang singgah sini https://ikashoid.blogspot.com/2019/05/reading-challenge-goodreads-2019-jan.html

    BalasPadam
  4. hahhahahahhahaaa.....cute jugakk wehh kau pakai nonn.... calit skett kat bibir akuu....berhantuu ke tidakk jadinya... hahahahhaa..

    BalasPadam
  5. para Member setia ARENADOMINO,
    untuk kalian para pecinta permainan casino online
    yang mungkin sedang mencari agen terpercaya dengan bonus rollingan yang besar
    kami menyarankan kepada kalian semua para member setia kami
    bahwa kami akan memberikan BONUS ROLLINGAN 0.5% untuk kalian semua
    dan langsung otomatis masuk ke dalam id kalian,
    jadi untuk kalian yang mau mencoba bonus ini dan ingin bermain di salah satu agen yang terpercaya
    kalian bisa bermain bersama kami . ARENA-DOMINO.COM
    * CLAIM NOW AND JOIN US *

    Untuk keterangan lebih lanjut, segera hubungi kami di:
    ARENA-DOMINO.COM
    WA : [+855]964967353

    Ayo tunggu apalagi !!

    BalasPadam

Thanks For Coming !
Please Left a Comment and Support.
Be careful and Pray the Best.