Selamat Hari Lahir Emakku Sayang!

Happy Birthday My Mom! || 26/09 tarikh emak dilahirkan... Syukur masih bernyawa dan masih bersama kami sekeluarga... Maaf...belum dapat bagi menantuu.. Hahaha...


Selamat Hari Lahir Emakku Sayang Radziah Rohani...Dah 52 tahun...hihi..
 Semoga Sihat..Panjang Umur... Bahagia dan DiberkatiNya. . Amin

Mohon doa dari korang jugak ya... Terima Kasihhh....

So, sempena hari lahir mak....kita makan makan aja ye... 

Nahh..lama mengidam...sebab mak takleh selalu makan manis..ada kencing manis... Tapi sempena birthday..kita kasikk la.
Anak anak yang makan banyak sebenarnya... Kahh kahh!

Next... Kita makan pizza... Tapi sebab aku datang lambat sikit....so takde la gambar pizza yang diorder tu....

Ice cream time! 

Aku bagi nih je..mak suka bag...tapi tak berjenama sangat pun takpa...
Janji banyak ruang dan sedap bawak...
Bag Kate Spade.. Sempat singgah balik kerja gi beli japp... Haha! 

Simple je celebration...yang penting bersama tersayangg....
Ok la...semoga apa jua doa dan impian emak...dapat tercapai....Amin....

#doabaikbaik
#mogabaikbaikuntuksemua

12 ulasan:

  1. Sanah helwah Pn Radziah Rohani
    Semoga cepat dapat menantu

    BalasPadam
  2. Selamat hari lahir makcik! Semoga panjang umur murah rezeki, Nona cepat bg menantu! Birthday sama dgn mak ain. tarikh sama heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. 29 September 2019 8:48 PG
      Thanks.. Amin..Amin.....InshaALLAH....
      Whoaaa..sama.....Happyy Birthday to your mom too!

      Padam
  3. alhamdulillah...selamat hari lahir emak nona! moga diberi kesihatan yang baik dan keberkatan usia...ameen!

    BalasPadam
  4. selamat hari lahir emak nonasani :-)
    semoga siahat2 selalu

    BalasPadam
  5. Selamat hari lahir untuk emak awak. Moga dipanjangkan usia dan dilimpahkan dengan rezeki yang berpanjangan..Aminn

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  7. pi beday mak non! nonaa..jaga mak kau elok2 okay....selalu cakap i love youu dekat dia....hehhehe..

    BalasPadam

Thanks For Coming !
Please Left a Comment and Support.
Be careful and Pray the Best.