Happy Birthday Ayra! Parti Hari Lahir bertemakan Frozen!

Parti Hari Lahir untuk Ayra || Alhamdulillah.. selesai sudah majlis parti Hari Lahir buat Ayra yang ketiga tahun.. Maksu aku memang terror bab bab gini..hihi.. So tahun ni tema 'Frozen' sebab Ayra minat betul dengan kartun 'Frozen' ..Nak nak sekarang tengah sibuk ditayangkan di pawagam kan...

Tenang je bila buat tema ni..biru biru ais gitu....

Ha...Jom layan gambar deko deko by Ayra's mom..  Buat simpan as memory dalamnii..


Cute cake special for Ayra! Aku suka dekorasi pada kek nii tau! Tapi kalini sis terpaksa pantang...Dua tiga cubit je boleh telan..ahahaha...(Azam yang tak tercapai capai nokk)


Wahh..siap Ada Spiderman datang majlis cik Ayra frozen.. Haha..Tuhlah Hezriq..abangnya Ayra.... Kemain nak jugak pakai kostum..hihi..

Tuan Blog wajib selfie lahhh

Hai cik Elsa Frozen! Ehh..bukanlahh..ini..namanyaa...cik Ayra! 

Happy Birthday Ayra comel Sayang!
Moga yang baik baik saja untukmu...
Semoga berjaya dalam kehidupan Dan sering membantu keluarga.. Moga jadi anak yang solehah.... Amin ya rabb...
Sihat Dan comel selalu okayyhh! 

p/s : Jom sama sama doakan untuk cik Ayra Arissa kita nih.. Thanks all !



10 ulasan:

  1. Hahaha. Mak sedara dia yang lebih.

    BalasPadam
  2. selamat hari lahir ayra comey !! ^_^

    BalasPadam
  3. Happy birthday Ayra Comel! Cenyum lebih sikit birthday girl :)

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. tq nona datang celebrate & bagi gift untuk ayra.
    amin atas doanya

    BalasPadam
  6. hi jemput join ye :) https://dramaticyang.blogspot.com/2019/12/1st-giveaway-by-yysella.html

    BalasPadam
  7. comelnya dua dua elsa tu. budak budak sekarang mesti nak tema frozen je kan. happy birthday Ayra

    BalasPadam
  8. selamat hari lahir Ayra...mesti seronok Ayra dgn tema Frozen tuu

    BalasPadam

Thanks For Coming !
Please Left a Comment and Support.
Be careful and Pray the Best.