Grand Opening Kid's Box di iOi Mall Kulai

Grand Opening Kid's Box di iOi Mall Kulai

Grand Opening Kid's Box di iOi Mall Kulai || Terkini! Kid's Box, sebuah indoor playground telah dibuka Dan mula beroperasi khusus buat semua Kanak Kanak. Majlis Grand Opening Kid’s Box di iOi Mall Kulai telah berlangsung pada 19 Januari 2024 dengan Selamat Dan meriah. Lebih menarik apabila harga kemasukan yang ditawarkan adalah murah semurahnya Dan mampu dibayar kebanyakan ibu bapa. Harga marhaen yang ditawarkan ialah RM15 on weekdays Dan RM20 untuk weekend serta public holidays. Di sini, pihak Kid's Box fokus kepada konsep Education Toys Dan Family Entertainment.

Majlis turut dihadiri oleh Tabika Perpaduan Pancasila seramai 24 Kanak Kanak manakala Dari Tabika Perpaduan Zon Jalan Jati A pula seramai 25 orang. Upacara perasmian disempurnakan oleh Mr Naritomo Yamasaki ( Managing Director Aeonfantasy) sekaligus sebagai tetamu VIP pada hari tersebut.  

Kids Box

Lala Chan

Meet Lala Mascot! Sebelum bermulanya acara, aktiviti flashmob dance dilakukan bersama sama Lala! Saya 'Hi' to Lala Chan!   

iOi Mall Kulai

Ribbun Cutting Ceremony kemudian diikuti dengan photo session Dan lion dance! 

Kulai

Setelah upcara perasmian, terdapat aktiviti treasure hunt untuk kids Dan kemudian barulah dapat sambung bermain main dengan semua permainan yang disediakan di dalam indoor playground, Kid's Box ini 🥰 

Ball Pool

Tengok! Seronok berendam dalam lautan bola mainan ni or in English, Ball Pool 

Few things dalam Kid’s Box

  • Narikiri area (the store stalls for kids)
  • Ball pool
  • Swing
  • Car Toy
  • Rest area for parents

Bagi Kanak Kanak yang suka Dan selalu main 'pondok-pondok', pastinya suka game seperti ni 😍 Bolehlah berimaginasi dengan barang barang Dan alat permainan yang ada kat sini. Berangan ada kedai burger sambil berjual beli Dan sebagainya.

Wow! Macam macam ada! Kids bukan sahaja enjoy semata mata malah dapat memupuk Semangat keberanian dengan mencuba pelbagai game, mencerdaskan otak dengan berfikir secara kreatif,  badan pun cergas Dan Aktif bila bermain dalam indoor playground Kid's Box ni. Parents tak perlu risau dengan cuaca panas atau hujan kerana tempatnya berbumbung Dan berada di dalam mall.

Selesai beraktiviti, bolehlah sambung jalan jalan dalam mall pulak 😃 Indoor Playground ni selesa Dan bersih. Mereka mempunyai servis sanitize semua alat permainan agar segala peralatan kekal Selamat Dan bersih untuk disentuh.

Parents pun tak perlu kepenatan Dan bosan menununggu kerana terdapat Kerusi Dan tempat rest sementara menunggu anak anak enjoy sepuasnya kat dalam Kids Box ni. So sama sama happy lah, kan. Tak perlu berdiri lama lama tercongok kat luar perhati anak anak..hehe.. Rehatkan kaki Dan Badan jugak ye 

Kids mesti have fun Dan teruja untuk selalu datang ke sini. So parents kena bawak your kids enjoy the games and entertainment here! 😍 Pelbagai promosi menarik Dan best best yang akan dikeluarkan selalu! Tak Sia Sia keluarkan duit ke sini! Jangan sampai TERTINGGAL dengan promotion yang ditawarkan ye! 👍 Harga entrance sudah cukup murah, Dan berbaloi baloi dengan apa yang disediakan kat sini! Jom lah singgah Kid's Box! 💥

Lokasi/Waze

📍Kids, Box, iOi Mall, Kulai, Johor

Opening Hours

10AM-10PM

Harga Entrance Kid's Box

⏩ RM 15 on weekdays 

⏩ RM 20 on weekends and public holiday


Sosial Media

Instagram Kidzooomalaysia

Facebook Kidzooomalaysia

Post a Comment

4 Comments

  1. wah seronoknya , maskot lala pun ada , bawa anak-anak ke sini memang takkan berganjak ke mana-mana la diorang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye..seronokkk! Ha ah, betullah tu...Takkan berganjak kemana mana lah 😂

      Delete
  2. Mereka yang berdekatan best la dapat bawa anak2 ke sini.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .