Warna Warni Menu Pada 9 Ramadan

Menu Berbuka Hari Ke-9 Ramadan || Selesai makan berbuka. Harini tekak terasa nak makan nasi minyak hujan panas pulak!
Tunggu nasi minyak Aku, Tak tahu lah bila... Hahahaaha...

Ok, Jangan mintak resepi, sebab aku beli aje! Ngeh,ngeh,ngehhh... Kerja la ..Tak sempat masak...Ceit, alasan! Kah!

Nasi Minyak Hujan Panas berharga RM 5.
Siap dengan sambal belacan Dan sayur 

Aku suka tengok warna warni nasi tersebut...moga diberi sinar kehidupan yang sangat memberi kebahagiaan.... Amin..

Gambar letak dengan ayam aje.. Lol..

Boleh tahan sedap...Dan menyelerakan..
Tapi lidah Aku rasa macam termasin jugak... 
 Hm.. bila lapar, apa pun habis..aku makan habiss okayh! Jarang tak habisss... Kalau betul tak habis..tu betul betul tak kena dengan tekak Aku....


Past..tengah survey menu hari kesepuluh pulakkk.... 

16 ulasan:

  1. Ya Allah, sedapnya nasi minyak hujan panas dgn ayam tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sedappp..boleh pilih nak dgn masak gulai atau sambal

      Padam
  2. Balasan
    1. Oh..selalu berapa...Murah la ni lot.cam dah lama x beli

      Padam
  3. fuhhh lama tak makan ni. lapaq la pulak awai lagi ni. hheghehe

    BalasPadam
  4. dah lama tak makan nasi hujan panas ni

    BalasPadam
  5. jeles laaa orang pandai masak ni.. hahah saya ni masak kelaut..

    jemput join segmen bloglist SYM
    https://sitiyangmenaip.blogspot.com/2020/05/segmen-bloglist-siti-yang-menaip-12020.html

    BalasPadam
  6. wow sedapnya. saya tak pernah lagi makan nasi hujan panas.. dengan ayam merah menyala..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nasi nye warna warni..rasanya normal..xde luar biasa..haahah..tapi ayam tu mmg sedapppp....dah membazar ke tuuu

      Padam
  7. kalau dah lapar telan je..heheh warna comei dah tu..heheh

    BalasPadam
  8. aduhh sedap ni nona...rasa nak buat lak nanti..ahahah

    BalasPadam
  9. macam warna warni aidilfitri pulak..hihi..sedapnya nasi hujan panas ni.

    BalasPadam

Thanks For Coming !
Please Left a Comment and Support.
Be careful and Pray the Best.