Warna Warni Menu Pada 9 Ramadan

Menu Berbuka Hari Ke-9 Ramadan || Selesai makan berbuka. Harini tekak terasa nak makan nasi minyak hujan panas pulak!
Tunggu nasi minyak Aku, Tak tahu lah bila... Hahahaaha...

Ok, Jangan mintak resepi, sebab aku beli aje! Ngeh,ngeh,ngehhh... Kerja la ..Tak sempat masak...Ceit, alasan! Kah!

Nasi Minyak Hujan Panas berharga RM 5.
Siap dengan sambal belacan Dan sayur 

Aku suka tengok warna warni nasi tersebut...moga diberi sinar kehidupan yang sangat memberi kebahagiaan.... Amin..

Gambar letak dengan ayam aje.. Lol..

Boleh tahan sedap...Dan menyelerakan..
Tapi lidah Aku rasa macam termasin jugak... 
 Hm.. bila lapar, apa pun habis..aku makan habiss okayh! Jarang tak habisss... Kalau betul tak habis..tu betul betul tak kena dengan tekak Aku....


Past..tengah survey menu hari kesepuluh pulakkk.... 

17 comments:

  1. Ya Allah, sedapnya nasi minyak hujan panas dgn ayam tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedappp..boleh pilih nak dgn masak gulai atau sambal

      Delete
  2. Replies
    1. Oh..selalu berapa...Murah la ni lot.cam dah lama x beli

      Delete
  3. fuhhh lama tak makan ni. lapaq la pulak awai lagi ni. hheghehe

    ReplyDelete
  4. dah lama tak makan nasi hujan panas ni

    ReplyDelete
  5. jeles laaa orang pandai masak ni.. hahah saya ni masak kelaut..

    jemput join segmen bloglist SYM
    https://sitiyangmenaip.blogspot.com/2020/05/segmen-bloglist-siti-yang-menaip-12020.html

    ReplyDelete
  6. wow sedapnya. saya tak pernah lagi makan nasi hujan panas.. dengan ayam merah menyala..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasi nye warna warni..rasanya normal..xde luar biasa..haahah..tapi ayam tu mmg sedapppp....dah membazar ke tuuu

      Delete
  7. kalau dah lapar telan je..heheh warna comei dah tu..heheh

    ReplyDelete
  8. aduhh sedap ni nona...rasa nak buat lak nanti..ahahah

    ReplyDelete
  9. macam warna warni aidilfitri pulak..hihi..sedapnya nasi hujan panas ni.

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐