ENJOY BERMAIN PERMAINAN MONEY GAMES ONLINE DI MORTGAGE CALCULATOR SECARA PERCUMA

ENJOY BERMAIN PERMAINAN MONEY GAMES ONLINE DI MORTGAGE CALCULATOR SECARA PERCUMA

ENJOY BERMAIN PERMAINAN MONEY GAMES ONLINE DI MORTGAGE CALCULATOR SECARA PERCUMA || Baru baru ni Nona terjumpa satu website yang dipenuhi dengan bermacam macam game menarik Dan menguji minda!! Diciptakan khusus untuk kids (Kanak-kanak) tapi kalau yang dewasa macam aku nak try pun okay je sebab ada part yang memerlukan pengiraan, tengok pantas ke tak pantas seseorang tu bermain game. Dalam Money Games, terdapat aktiviti mengira duit Dan memulangkan Baki duit. Segala simbol tambah, tolak, darab dan bahagi digunakan nanti. Di sini cabarannya kita kena kira berapa jumlah duit perlu dibayar atau Baki yang perlu dipulangkan. Dari awal lah kita seeloknya dedahkan budak budak dengan dunia kewangan. Kan.. Pentingnya untuk mengira dengan betul, bagaimana mengendalikan duit, kedai dan sebagainya. Macam-macam boleh belajar dari game kat sini. Kiranya macam fun learning gituh. Parents and kids mesti enjoy bermain permainan money games online di Mortgage Calculator secara PERCUMA ni!  Sebab ianya interesting sampai aku pun terleka bermain certain game meskipun I am not kaki gamers 😄

Of course tak bosan Dan boleh kurangkan stress ✅  Lagi best sebab ianya FREE Dan FREE ADS, bermakna tidak wujud iklan sepanjang game berlangsung. So kita boleh main tanpa gangguan iklan! Yahooo!  Hanya perlukan internet secukupnya je.. Hihi..

Di dalamnya terdapat game seperti:

  • Cashior Simulator.
  • Cash Back
  • Grocery Cashier
  • Treze Coins
  • Idle Money Tree
  • Supermarket Numbers

1. Game 'CASH BACK'.

Money Games

Cash Back is a game where players give customers the correct change using bills and coins

Sebagai contoh, aku try main game Cash Back. Dalam ni kalau kita pilih mode 'Easy', Dan pilih nak ada hint, Maka semua info diberi. Kita just click kuantiti duit mengikut jumlah yang diberi. But when kita choose tak nak ada hint, Maka kat sini kena lah kita kiri sendiri berapa Baki duit yang perlu dipulangkan berdasarkan statement yang diberi ✅ Tekan (+) Dan (-) untuk menambahkan atau mengurangkan kepingan duit yang diperlukan untuk jawapan daripada soalan yang diberi.. Terpulang pada kita nak ambil yang 'Easy, Medium atau Hard'.


2. Game 'TREZE COINS'

Treze Coins

Treze Coins is a simple money addition game where children add together coins to deposit into a gumball machine.

Game ni memfokuskan bebudak dalam mengenali nombor dengan lebih jelas. Contoh kalau kat atas tu tulis nombor 10, so kids kena pilih syiling mengikut kuantiti menjadi seperti no 10 yang dikeluarkan tuh then masukkan ke dalam gumball machine tu, nanti akan terkeluar bola warna warni dari situ. Senang! 


Bukan sahaja game berkenaan duit, ada jugak tentang pengurusan Coffee Shop, membuat Pizza, menjaga Grocery shop, supermarket, berkebun, dan macam-macam lagi! Senang cakap, banyak! Banyak game best-best! List seperti di bawah:

👉Real Estate Games

👉Money Games

👉Cryptocurrency Games

👉Farming Simulation Games

👉Grocery Store Games

👉Restaurant Simulation Games

👉Business Simulation Games

👉Software Development Games

👉Office Politics Games

👉Environmental Games

🌹Other Fun Games


3. Game 'FARM TOWN'

Farm Town

Farm Town is a clicker farming & food processing simulation game with 40 stages


Senang sangat lah game ni!!! Haha.. Tekan untuk bercucuk tanam, then dah penuh, masukkan dalam lori, nanti lori tu hantar ke tempatnya dan duit masuk! Pergh kalau camni berkebun terus dapat hasil hari yang sama syoknya ek! 

4. Game 'COOKING FEVER'

Cooking Fever

Cooking Fever is a 50-stage burger lunch cart sim game where players serve cheeseburgers, fries, and drinks to hungry customers.

Kelam kabut aku main game ni.. Bila dah banyak customer, aku terhegeh hegeh nak letak roti burger, dan segala isinya. Haha.. Tapi yang pasti, comel muka customer. Dah dapat makanan pun riak mukanya sama aje! Kahhh!!

5. Game 'HIDDEN OBJECT'

Hidden Food

Hidden Food is a hidden objects search game where you must find foods or kitchen appliances.

My favourite! Cari objek tersorok ni memang my favourite lah. Rasa syok kalau jumpa barang tersembunyi tuh. Hihi.. Bukan kena cari makanan aje tapi ada jugak kena cari objek yang digunakan untuk memasak. Huhu..

6.  Game 'SORT THE TRASH'
Game Online Free

Sort The Trash is a recycling game where players move the recycling bin across the screen to collect recyclables while avoiding other garbage.

Bagus ada game cenggini. Kalau salah, nanti ada information keluar pasal tuh. Barulah budak-budak pun turut sama belajar dan mendapat ilmu baru mengenai alam sekitar. Yang mana boleh dikitar semula atau tak. 


7. Game 'Supermarket Numbers'

Mortgage Calculator

Supermarket Numbers is an arithmetic practice game.

I love this game too! Ia memerlukan kesabaran Dan  kecekapan untuk membuka supermarket.. Barang habis, kena Cecepat topup..then untuk tambah keuntungan, kena tambah penjualan barang dengan lebih banyak! Nice!

Online Game

Info about the game before enter to play.


Don't worry, semua game dalam Money Games di Mortgage Calculator ni mempunyai explanation bout it, the concept, how to play semua game.. And what to do.


Konklusi

Bermain permainan Money Games Online di Mortgage Calculator secara PERCUMA ni sememangnya menyeronokkan Dan berguna khusus buat kids. Anak anak akan rasa fun dengan video Dan animasi yang ceria berwarna warni serta sound yang menarik! Ada jugak emoji atau watak kartun yang cute cute dalam game ni. Good for mind, and their emotion. Apa yang dipelajari kat tadika atau sekolah semestinya serba sikit turut dipraktikkan ke dalam Money Games ni tau! I'm sure, kids must get something good for their life from this game.  

Ok, nak tanya... Korang dah try ke? Kalau belum, silalah mencubanya.. Bagi anak you all cuba pun lagi bagus untuk perkembangan otak mereka ✅ Just kena ada had masa atau jadual untuk bermain game berapa lama dibenarkan. Ingat, mesti fokus study Dan bermain Juga secara seimbang. Barulah balance life seorang kids ❤️











Post a Comment

0 Comments