Salam Aidilfitri 2024/1445H Semua!

Salam Aidilfitri 2024/1445H Semua!

Salam Aidilfitri 2024/1445H Semua! || Syukur! Masih bertemu bulan Syawal 2024 Tahun ni. Salam Aidilfitri 2024/1445H semua! Sama ada kamu silent readers atau memang pengomen tegar, pernah berjumpa atau tak tapi singgah baca blog saya, terima kasih diucapkan! 🥰 Syukurlah.. Celik mata, dapat lagi tengok muka nenek, muka sedara mara Dan beberapa ahli Keluarga lain yang Masih wujud di sekelilingku. Bersyukur sebab kami selamat pulang ke kampung Batu Pahat Dan Kembali semula ke rumah sendiri kat JB. Alhamdulillah!

Nona nak mintak maaf andai ada bicara, penulisan Dan perbuatan Nona yang menyinggung hati semua. Lidahku terlajak bicara.. Entahkan hidup lagi ke tak musim perayaan ni.. Dan Tahun seterusnya..Kan. Nona mintak maaf sangat ye! Kadang mulut ni macam nak Diam aje sebab takut terkeluar perkataan yang menyakitkan hati tapi apakan dayaku.. Terlanjur bicara Dan terlajak perbuatannya! Adui!

Raya

Selamat Hari Raya! 

Hari raya Pertama tak sempat nak photoshoot bebanyakk sebab busy and lepastu hujan turun. Gambar di atas adalah gambar pada hari raya Kedua, menuju ke Senja.. Singgah sebentar di kawasan sawah padi ❤️ Brick orange pada hari raya Kedua! Sedikit gambar yang ada pada hari raya Pertama haritu. Saja simpan sini sebagai kenangan.. Jumpa lagi Tahun hadapan. InshaAllah!

Aidilfitri

Bergambar dengan nenek, Mak, adik beradikku, maklong, makcik Dan sepupu sepapat! Semoga Allah panjangkan usia mereka dalam gambar ni. Aamin!

Saya Tema hijau pokok pisang bersama sama shawl warna brick orange! Hehe.. First time pakai warna ni di hari raya! Keluargaku tiada warna tema yang Sedondon bila hari raya.. Ikut suka aje memasing kecuali haritu photoshoot raya. Kahh! Nona tetap dengan design lace. Kalini masih berkebarung ye. Lebih selesa begitu. Handbag tu hadiah birthday Dari kawan. Comel tapi style! Love!

Raya

Cucu Nek Bedah berselfie. Kat luar tanah perkuburan pun onz je.. Insaf takk 😌 Semoga dipanjangkan usia semua yang berada dalam gambar ni. Aamin! Jumpa lagi pada Tahun 2025 👍

Raya Aidilfitri

Diharapkan tiada yang muntah tengok gambar tuan blog berselfie 😆 Dah tua tua pun selfie ~

Tanpa filter Dan edit. Muka bila bermakeup nipis gitu. Belum pakai eyeliner time ni. Dah sampai rumah Pertama baru calit sikit eyeliner.. Kelam kabut jugak ek walaupun belum ada anak Dan husband. Hahaaha.. Korang raya mana Tahun ni? Team mana? Sekali lagi, Selamat Hari Raya Aidilfitri 2024/1445H semua! Moga yang baik baik Dan bahagia di musim hari raya ni 🤩



Nota kaki: Nona dah naik kerja... Mood bertukar ✅








Post a Comment

11 Comments

  1. Syukur Alhamdulillah dapat beraya bersama.
    Selamat Hari Raya, Maaf zahir & batin.
    Raya tahun ni saya raya dua dua tempat, Johor & Nismilan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..

      Selamat Hari Raya ye.. Wow..Best tu..dedua tempat dapat berayo 👍

      Delete
  2. Selamat Hari Raya
    Maaf Zahir & Batin 🌹

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin jugak ya...

      Delete
  3. salam aidilfitri sis Nona Manis! cantiknyaaaa tuan blog beraya! Mohon maaf salah silap ye hehehe

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya, maaf zahir n batin...

    ReplyDelete
  5. Kak nonaaaa, saya pun minta maaf utk jika ada kesalahan dalam berkomen yaaa. Terkadang jari lebih cepat drpd pikiran.

    Semoga kita semua bertemu lagi dgn ramadhan dan lebaran THN depan ya kak 🤗

    ReplyDelete
  6. selamat hariraya maaf zahir batin dari mama sekeluarga

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .