Salam 14 Syawal!

Salam 14 Syawal || Alhamdulillah. Dah dua minggu Syawal terkejut menyapa kita. Tarikh 16 Mei harini merupakan hari guru. Selamat Hari Guru kepada semua guru. Tanpa guru yang bertanggungjawab melaksanakan tugasnya, siapalah kita sebagai manusia. Apa pun ilmu yang disampaikan, ianya tetap berguna dan bermakna walaupun sekecil kecil ilmu dan kata kata nasihat darinya. Rindu lah beberapa orang cikgu kat sekolah dulu... 

Okaylah, sempena menyambung semalam cuti Wesak, harini kita set time beraya beramai ramai dengan kawan kawan tempat kerja. Tiga rumah je yang kumampu. Simpan sini sebagai kenangan.

Jamuan raya

Syawal

Raya

Dah dua tahun tak beraya beramai ramai dengan rakan sekerja. Alhamdulillah bertemu. Bukan apa, ada dalam kalangan dorang yang dah lama aku tak jumpa. Kiranya ex pekerja kat tempat aku yang sekarang.. Kadang bukan nak makan apa sangat, cukup sekadar berjumpa, tengok anak anak tuan rumah yang comel.. Bercerita itu ini... Settle! 





 

Post a Comment

9 Comments

  1. alhamdulillah, rezeki tahun ni dapat beraya beramai-ramai macam dulu2...

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri..

    ReplyDelete
  3. bestnya jika ada rumah terbuka mcm ni. dpt makan kenyang2 sambil mengeratkan silaturrahim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Ya, betul tu. Erat silaturrahim sesama semua

      Delete
  4. Jumpa ramai-ramai dan berborak. Riuh.

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐