RENUNGGGG KEBAIKAN

Assalamualaikumm, haiii ! Alhamdulillah untuk segalanya.............. kan, even sadis atau happy :)





Setujuuu sangat ! Kadang-kadang, sebab satu salah someone tuh, terussss tak nampak dah kebaikannya yang lain ~

Nak buat macam mana kannn .................. kalau kesalahan tu besar amat , dah tentu susah nak percayakan si pelaku tu lagiiiiiii, dan akan mengambil masa untuk dipulihkan..... untuk bina semula kepercayaan org lain................. hmmm !


TAPI KITA SMEUA  M.A.N.U.S.I.A     ^__^  Harus mencuba untuk memaafkan dan meminta maaf, Jika pandang sudut positif je selalu, inshaALLAH kita nampak kebaikan,  . Walaupun bersangka segala benda baik...., bukan lah bermakna, kita  boleh diambil kesempatan pulokkkk, kannnn~

aishh, berpada-pada.....dan smg diberkatiNYA.........................


AMIN !




2 comments:

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐