RINDU PULAK MAIN LOMPAT LOMPAT TANGAN ! LOMPAT2 KAKI!

Assalamualaikum ! Haii, alhamdulillah untuk hari ni :)



Tetibe, aku ter rindu dekat dua permainan ni, memang tak dpt lah nak riang ria cmni lg , 



HA, Lompat2 tangan, start dari zero point ! Mmang dulu aktif, siap lat ta li lap nk pilih partner or group....~ kalau yg hebat2, memg mnjdi pilihan....hahaa, punyelah nk menanggg kan ~

Dalam game ni, ade tapak harimau, tapak gajah, cermin ajaib, longkang kecik, besar..., 

serious okeh, huhu.. R.I.N.D.U


Dan lg satuu....... game ni :-



TING-TING NAMA DIBERI.............~

Gigih lah lompat satu kaki .... tak leh kena garisan, nanti matiii,  glup!

Memulaaa,, baling lah batu ke ape2 sbg tanda, ikut sesatu kotak, jalan2, habis satu pusingan, lau ok..teruskan..lau off, kalah lahhhh~ Skrg, ade mosaic kt rumah,nk main x tau nk ajak sape, 
serious, R.I.N.D.U ..................!


sekian saja sesi rinnndu2 aku.......... masa memang takkan boleh diputar.....walau sesaat kejap tadi, tp memori mybe boleh didatangkan kembali dengan pesona yang baru !



All the best in life !


4 comments:

  1. Salam Singgah...
    rindu zaman² kecik....

    ReplyDelete
  2. betul tu.. zaman tinggal dekat kampung.. pergghhh.. memang ohsem arr.. tu belum kira panjat pokok langsat makan atas pokok.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  3. hihi...lejen ni game2 ni semua budak skg tau men gadget je kan^^

    jemput baca sihat cantik dari dalam

    ReplyDelete
  4. Wih jadi inget masa kecil dulu.
    apakah masih ada permainan ini jaman sekarang?

    Gaya Lompat Tinggi

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐