Selamat Pengantin Baru Izzati!

Selamat Pengantin Baru Izzati! || Yay! Wedding pertama for tahun 2022! Hehe..Ngamm 1 haribulan ek! Disebabkan aku kerja maka curi curi time rehat jela singgah sana.. No time for make up or tukar baju bagai. Kejar masa ui! Sebab aku fikir nak spend time amek gambar lagik..Kahhh! Janji hadiah dari dapertment kami kena sampai. Gituh! 

Perkahwinan

Semoga Kedua dua Mempelai Bahagia dan Berjaya Dunia Akhirat! Semoga Allah melindungi hubungan mereka dan kekal tabah dalam kehidupan berumah tangga. Amin ya Rabb! Sama sama kita doakan ye .

Kahwin

Antara makanan haritu..Aaa.. I love it lah! Lama tak jumpa cik udang time majlis gini..

Zati ni ex pekerja tempat aku bekerja sekarang..Alhamdulillah settle majlisnya.. Aku suka sangat tengok dorang ni! Memang nampak serasi sungguh.Tergelak aku dorang punya posing slumber, aku pun terikut! Hahaaa

Kahwin

Aaaaahahahha. Acah gelak..takde benda kelakar sangat pun..pastu orang lain duk tunggu nak bergambo kat bawah tu hah..


Malay wedding

Ya Allah, bahagiakan Izzati Omar dan suaminya sampai bila bila. Berikan mereka kemudahan dalam menguruskan hari hari yang mereka jalani, limpahkan rezeki serta kurniakanlah mereka keturunan yang baik, soleh dan solehah. Amin!

Thanks for invite kami!  










Post a Comment

7 Comments

  1. Selamat pengantin baru buat izzati dan suami :)

    ReplyDelete
  2. Selamat pengantin baru untuk kawan nona, izzati dan suami. Semoga berbahagia sampai syurga. Aaminn...

    ReplyDelete
  3. Selamat pengantin baru Izzati dan pasangannya.
    Comel jew udang bersusun sebelah apam hijau pink tu.

    ReplyDelete
  4. Selamat Pengantin Baru Izzati dan pasangan.

    ReplyDelete
  5. selamat pengantin baru dan tahniah buat kawan nona

    ReplyDelete
  6. Jarang jumpa udang pada kenduri kahwin.

    ReplyDelete
  7. You present outstanding pictures of wedding ceremony. I don't understand your post due to language difference. I suggest you to write in English.
    Click here www.full-service-janitorial.com for getting best and affordable commercial cleaning Dallas work.

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐