Wordless Wednesday: Mexican Bun Keluaran Mighty White

Wordless Wednesday: Mexican Bun Keluaran Mighty White 

Mexican Bun

Tak kuat sangat rasa kopi


Post a Comment

11 Comments

  1. Wahh tak nampak lagi kedai area sini. Nanti nak cari lah

    ReplyDelete
  2. baca tajuk dok tertanya2 gak apa yg mexican nya heheh rupanya roti perisa kopi eh heheh :p

    ReplyDelete
  3. Walaupun Sis ni pecinta kopi, tapi tak suka pulak roti kopi hahahaha

    ReplyDelete
  4. Ohh ada jugak ye mexican bun versi lonjong. Tak pernah jumpa lagi.

    ReplyDelete
  5. Ala suka rasa kopi yang kuat.
    Apapun tq untuk penerangan.

    ReplyDelete
  6. Kat mana nk dapat roti ni? Cari tak jumpa kt kedai

    ReplyDelete
  7. Kat mana nk dapat roti ni? Cari tak jumpa kt kedai

    ReplyDelete
  8. Kat mana nk dapat roti ni? Cari tak jumpa kt kedai

    ReplyDelete
  9. now syarikat roti da mempelbagaikan produk roti diorang ekk.
    gardenia pon now mcm2 la roti yg ada.
    dekat koperasi sekolah pun boleh beli :)
    dari anak la aida tahu jenis2 roti gardenia terbaru.

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐