Breakfast Pagi Harini

Breakfast Pagi Harini

Breakfast Pagi Harini || Semalam Dan harini mbik cuti alang alang pergi buat kerja kat The Westin Desaru Cost. Sapa sapa tengok IG Stories tu confirm tahu aku kemana. Tapi tidaklah aku bermalam di sana so aku ke hotel lain. Hotel mana? Nanti dah settle check out, Dan segala entri buffet Ramadan, I sambung cerita ye.. Harap mood rajin tu ada lagi.

Kiranya ni update LIVE dari tempat penginapan sekarang. RUGI dah bayar kalau tak makan or try semua. Meskipun ada yang tak habis aku makan, at least merasa Dan ada yang aku angkut bawak balik bilik 😂

Nasi Lemak

Roti canai

Mihun goreng

Bubur nasi

Semua aku nak try. Ada lagi satu, roti. Aku bakarkan roti tu sekali. Kesemuanya berasa. Biasa biasa ler rasa.. Cuma nasi lemak tu tak cukup rencah seperti kacang Dan ikan bilis. Err, kacang tanah pun aku tak makan sangat so tak kisah pun.. But no worries, dalam bubur tu ada. So amek jela dari situ Kalau nak.. Hehe.. Kuih pun ada berjenis jenis gitu. Air ada kopi o, teh o, orange Dan Coway.. Nak tambah susubor gila, ada disediakan tu paket paket kecik.. Tinggal tabur sendiri jer..

Syukur.. Kenyang betul! Okaylah, nak bersiap balik JB dah ni.. Moga dipermudahkan urusan seorang Nona.. Aamin!


Post a Comment

2 Comments

  1. sama la kita, sejenis yg rasa rugi je klu tak rasa semua makanan bila breakfast buffet kat hotel hehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .