Salam Mac 2023

Salam Mac 2023

Salam Mac 2023 || Alhamdulillah, masih panjang umur.. Berharap sampai la umur ke bulan Ramadan tahun ni dan tahun seterusnya. Aamin. Allah jua yang Mengetahui segalanya. Dalam pening pening aku update entri buffet Ramadan yang sedang rancak berlangsung previewnya, aku selitkan entri ni. Kenapa kena ada entri ni sebab bulan Mac merupakan bulan kelahiran saya 😃 Itu je ek. Haha..  

Selain itu, dalam bulan Mac terselit hari Wanita Sedunia iaitu sama tarikh birthday Nona, Hari Keputeraan Sultan Johor dan Ramadan jugak jatuh pada bulan ni (23 Mac 2023). 

Tidak dilupakan kes MH370 yang pernah menjadi misteri sampai harini. Allahuakbar. Sayu bila diingat semula.

March

Apa pun, Semoga Allah permudahkan urusan seorang Nona Dan dilimpahkan Rezeki buatnya pada 2023 ni. Aamin! Nak banyakkan healing mood rasanya.. Haha

AND jika dipanjangkan usia, Nona teringin mencari top komentator bulan Mac dalam blog nonasani.com di akhir bulan nanti.. Ya..akan ku gigih mengepos hadiah pada Ramadan yang bakal tiba. Ewah! Tapi jumlah hadiah belum sure lagi. Maybe untuk tiga orang..or MORE. Sila lah mencuba..Hehe..


Mintak maaf jugak sebab sekarang kurang berblogwalking, busy ke buffet Ramadan preview! Sobbbs! Tapi itu pilihan sendiri so layankan aje buat masa ni 😂 Semoga kita sailing berukhuwah. Saya akan terjah semua sambil sambil atau lepas habis update all ❤️ Thank you!!!




Notahati: Harini ada lagi event makan makan. Bila tah nak kurus ni 😁



Post a Comment

4 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .