Tergoda! Shopping Bath & Body Works dengan Harga Offer

Tergoda! Shopping Bath & Body Works dengan Harga Offer

Tergoda! Shopping Bath & Body Works dengan Harga Offer|| Bath & Body Works (BBW) mengadakan sale kaw kaw untuk item Fine Fragrance Body Mist pada 16&17 September baru ni. And dorang ada keluarkan bauan body mist yang terbaru! Laju member pergi beli kat outlet BBW. Pada asalnya aku tengokkan aje. Tapi bila member upload, bagitau jimat Dan seronok dapat beli dengan harga offer, aku jadi teringin pulak! Mana taknya, harga RM90 atau RM95 turun harga sehingga RM35! 😍 Aaa.. Akhirnya tergoda! Shopping Bath & Body Works dengan Harga Offer! Kak Sal selalu tau racun I.. Hahaa.. Dan inilah my first time beli body mist BBW dengan duit sendiri.. Haritu dapat hadiah birthday dan kat wedding kawan (wedding gift).

Bukan satu, bukan dua tapi empat botol terus aku borong! Adakah ini nampak macam suatu pembaziran? Tolong cakap TAK! Hahaha! To me, it worth it lah.. Kalau nak beli lain bulan, dah kena bayar harga asal..Kan.. And ini boleh dijadikan sebagai hadiah birthday nanti.. Actually, untuk keluar pergi outletnya pun, ikut kerajinan jugak. Tapi senang kalau ada kawan yang pergi sana, boleh kirim je..Settle! Bagi yang membuat pembelian secara online, kena bayar postage RM10 ✅ Namun hampa sedikit sebab latest version telah sold out dengan cepatnya. Maka beli aje yang version lama Dan dalam stock sebab ada je bauan yang aku tak pernah try lagi. 

Bath & Body Works

Wanginya! Fragrance Body Mist Bath & Body Works.

Sebelum decide nak beli yang mana, boleh try spray dulu..Spray kat test paper yang diberi, then cium cium la bauan mana yang kena dengan citarasa... Gituh!

Gingham

Flavour Gingham yang myaman! Soft and sweet je baunya.. Gingham 'Vibrant' tu katanya antara yang terbaik Dan ramai beli but I love the Gingham 'Love' more! (Botol Merah)

Body Mist Bath & Body Works

'Dream Bright' Dan 'Butterfly' pun sedap baunya. 

Macam nak terlena cium bau mist ni..  Huhu.. Fruity and soft. Tidak terlalu heavy. Jadi bila disembur tu, tenang je jiwa ni...   Uish, rambang mata betul bila dah test spray hampir kesemua botol..Haha.. Ada orang suka bauan seakan akan bau bau bedak, ada yang suka bau kuat and strong sikit.. Bau yang sporty, Ada yang suka bau sexy, aumm-aumm tuh! Ikut lah pilihan memasing.. Macam aku, aku suka bau soft, and sweet. Jiwaku menerima wangian macamtu je. 

Alhamdulillah, settle beli semua, Dan balik. Jangan tunggu lama lama, takut terbeli barang lain pulak... Ushar ushar je lilin BBW. Nanti nak try.. Masuk list dulu 😄 Kumpul duit lagi.. Asingkan keperluan Dan kehendak..Kan! 


Notakaki: Harap next year birthday, dapat hadiah barang barang BBW lagi 😂







Post a Comment

9 Comments

  1. cantik2 botol dia. rembat selagi murah nona, kalau tak nnti ngigau hihi

    ReplyDelete
  2. Butterfly tu memang sedap baunya Nonn..
    Ko nak hadiahkan untuk aku ke? hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha..Sedap kan baunya!! Ooo..sis pengguna Butterfly tu keee 😄 Mau keee..hahahahaaha..Diskaun lagik laaa...

      Delete
  3. Haritu ada tertengok sapa post kat fb bitau BBW ada offer, sebotol RM35..murah byk tu dri harga asal..kalau sis pun rembat lebih dari 2 botol...

    kita geng lah suka bau soft & sweet gitu...

    ReplyDelete
  4. Di sinipun B&BW itu seriiing banget promo. Jadi saya sering beli juga. Wanginya memang sedap, malah saya lebih suka wewangian dari BBW daripadaVictoria secret kak. 👍

    ReplyDelete
  5. Hahaha tak terbeli nnti nak pergi JPO.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .