Kita Jaga Kita || Salam Ramadan 2020

Selamat Menyambut Bulan Ramadan || Syukur masih benyawa. Ramadan 2020 kini menjelma.  Ramadan di musim adanya virus. Tak pernah terbayang sebab sentiasa rasa Malaysia aman dari penyakit merbahaya... Apa pun, sambutlah Ramadan dengan hati yang tenang, Dan penuh semangat walaupun tanpa rutin kebiasaan seperti bazar Ramadan, taraweh di masjid, berbuka puasa di restoran favourite.... Berkumpul makan kat dataran....

Kewajipan dalam Bulan Ramadan tetap diteruskan ye.. Bukan dibatalkan.. Haha.. Risau ada yang tak puasa..dok drive thru seharian.... Taraweh pun start harini tau, jangan terlupa...

Semoga Ramadan dalam ujian tahun ini lebih baik daripada sebelumni... Hargai setiap masa yang ada... Mintak maaf kalau ada yang terasa dengan gurauan, makian atau komen dari aku... Aku cuba untuk menahan diri daripada itu semua.. Aku cuba..okayh? Sebab selalu mesti terlajakkk punya.. Hmm. ..  Boleh PM untuk sebarang pengakuan... Hahaa.. Dan Aku..Tak sabar nak tengok menu menu Ramadan pulakkk..

Okaylah, simpan gambar ni sebagai kenangan... Sporting relation antara maklong, maksu, Dan cucu-cucu family nek Bedah (panggilan untuk nenek kitaorang) Sepupu sepapat pun kasik pinjam bini dorang..join kitaorang.. Kah kahhh!

I love you all.. Semoga dalam lindungan Allah yang Maha Melindungi...

Amin.




KITA JAGA KITA! SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN SEMUA!!!! 

7 ulasan:

  1. Selamat menyambut Ramadhan Kak Nona ^^

    BalasPadam
  2. Salam Ramadhan dan selamat berpuasa. Semoga kita diberikan kesihatan yang baik untuk menunaikan ibadah puasa. AAmiin...
    #staysafe #stayhome

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aaminn.. Semoga Baik baik Dan selamat semuanyaa... Amin

      Padam
  3. Selamat berpuasa Nonn...kemain ko ek sejak-sejak bermakeup sakannnn

    BalasPadam
  4. Selamat berpuasa ,apa-apa pun tahun ni kena duduk di rumah je

    BalasPadam
  5. seiras muka uols...selamat berpuasa non!

    BalasPadam

Thanks For Coming !
Please Left a Comment and Support.
Be careful and Pray the Best.