Nota Positif: Jangan Pernah Tinggalkan Tiga Perkara Ini

Nota Positif: Jangan Pernah Tinggalkan Tiga Perkara Ini||  Sentiasa mencuba, walau apa pun keadaan.. Kadang terleka, perlu diingatkan.. Kadang terlalai, perlu disedarkan.. Ehhh..macam sama je maksudnya..Hehe..

Hm..Sedih... Harini tengok orang Palestin yang baru je rasa aman sekejap, tiba tiba puak kejam tu kembali mengganggu ketenteraman warga Palestin...

Moga tabah.


InshaAllah...



8 comments:

  1. baca ttg paletines dekat twitter ni, sakit jiwa :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. tiap kali baca, mesti nak nangis je rasaaa

      Delete
  2. Israel kembali mengganggu ke?

    ReplyDelete
  3. Dorang bagi aman 12 jam je. Lepas tu dah mula lepaskan gas pemedih mata. Allahu, berat dugaan rakyat Palestin.

    ReplyDelete
  4. Terima kasih atas peringatan. Yg tengah tu susah nk buat huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang susah, dapat senyum sekejap je.. kalau ada org terserempak pastu senyum.. then sedih balik

      Delete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐