Pertama Kali Makan Nasi Lemak Royale Kedah

Pertama Kali Makan Nasi Lemak Royale Kedah || Teringin Dan terliurr! Masa Bukak cawangan kat JB pun dah Rasa terliurr..tapi Tak pergi pergi jugak.. Lol.. Akhirnya, pergi yang di cawangan Melaka punyaa.. Pergh! Perasaan tu, gembira sungguh wehhh! Dah lama mengidam..tiba tiba tercapai impian tu.. Lupakan diet, cheat day gituh! Hahahahaa...

I am so excited! Ngeheee...

Macam macam lauk ada..Daging, Burung Puyuh, Udang, Ayam, Telur, Sayur...Perghhh! Mantappppp ar!!

Aku ambil burung Puyuh, sotong seketul, tapi kalau dipotong, penuh sepiring, udang besor seketul...Dan kuah pelbagai jenisss! 

Saja nak merasa..alang alang pertama kali datang...
Memula aku kira kira..dalam belas belas harganya...ehh, lupa ikut saiz Dan berat...so total untuk masuk ke dalam perut aku haritu ialah RM 31.20. Plus ada minum air suam.. Hoho.. 

' Dalam keterujaan, aku terkejutz.. '

Tapi okay je.. Lain kali dah tahu nak makan menu apa..Kalau datang lagi...or datang cawangan lain, senang dah tahu yang mana je..Member aku siap tanya tanya, ok ke aku dengan harga tu..hahahaa...Adui, sis standby je..dah nama bercuti..ye dak?

Overall, puas hati! Licin aku telan semuanyaaa ui! Kenyang sampai malam tahu takkk.. Syukur diberi kesempatan menikmatinya..


Kalau korang berada di kawasan Melaka..atau Klebang, boleh lah singgah sini...untuk merasainya ye...

Waze je nama restoran Nasi Lemak Royale Kedah, Melaka.. Mesti sampai...











Notahati : Banyak benda nak update, tapi nak menaip tu kena tunggu mood... Aigoooo







2 comments:

  1. Patut lah sampai rm30, siap ada burung puyuh dengan sotong..ahahah

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. kenyang dah pewot kawan kite ni..hehehe ^,^

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐