Wordless Wednesday || Jambu Asam Boi Kegemaranku

Wordless Wednesday || Jambu Asam Boi is one of my favourite. Semalam nampak orang jual benda alah ni sambil menggantung perkataan RM10 kat papan tanda yang mereka bawak tu... Tapi ni bukan..ni aku beli dengan member kat tempat kerjaku..... Huhu

Kecur.

Jika digaul semuanyaaa..
Perghhh! Padu bebbbbbb!!!

 

12 comments:

  1. sedap. tapi kalau jambu batu ni akak suka makan dengan garam je..hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun x Gaul sgt ngn kuah lain...makan ngn garam..cili sikit..ok ngam lahtu..semua Rasa ada

      Delete
  2. ammi suka makan jambu dengan garam je. plain pun ok je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah, ada org suka makan camtu..kalau plain, memang sy makan dah ni..Hari Hari....muahahaa

      Delete
  3. suka juga mkn tp xtau mana nk cari ssh plak nk cari kat area sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..suka gak kan...buat sendiri aje kalau nak lagi puasa makan.heeeheee

      Delete
  4. Sis pun baru beli sebotol Nonn..dok laaa bristwalk kat BLL, tiberr ada yang menjual rm10 sebotol, tu yang beli semalam hehehehe

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐