Apa Yang Korang Buat Kalau Mimpi Orang Yang Dikenali Meninggal Dunia?

Apa Yang Korang Buat Kalau Mimpi Orang Yang Dikenali Meninggal Dunia?  || Bukan main panjang tajuk eh! Yaa....sebab dah dua kali aku mimpi orang yang sama meninggal dunia..Satu sebelum Subuh, satu lagi dalam pukul 9 pagi camtu terlelap..

Aku tahu mati itu pasti, anytime..tapi kalau dah dapat mimpi tu, korang akan buat apa?? Antara empat point ni, mana satu korang akan buat??

1. Bagitau orang yang dimimpikan tu agar dia sentiasa berjaga jaga, berhati hati dalam tindak tanduknya dan agar menghadapi persediaan sebelum tiba masanya.

2. Diam dan berbaik je dengan dia selalu

3. Cari pentaksir mimpi

4. Biar je, jangan diingat! Mimpi tu kan mainan syaitan!


Kalau korang, buat apa?? Aku asyik teringat ingat je mimpi yang berulang tu...Adakah aku yang kena move on..Harapnya tak datang lagi la mimpi camtu..Kalau mimpi jodoh singgah rumah jumpa family, bestlah jugak!! Kahhh!

Mimpi



Post a Comment

7 Comments

  1. bangun tidur mesti berdebar-debar tak hingat

    ReplyDelete
  2. Hehe tidak pernah mimpi begitu.

    ReplyDelete
  3. no 4
    selalu mimpi mcm tu
    mula2 memang takut lama2 ok je he hee insyaallah fikir. yg baik2. Ajal. maut Allah dah tetapkan
    anggap mimpi itu mainan tido

    ReplyDelete
  4. Dia akan jadi teringat ingat kalau baru lagi. Nanti lama lama akan lupa dah. Tak pernah lagi mimpi orang yang tak dikenali meninggal.

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐