Dinner dengan Telur Dadar Oyster

Dinner dengan Telur Dadar Oyster  || Hari Ahad lepas aku menjejakkan kaki ke Lotus Seri Alam. Sejak Tesco bertukar Lotus, inilah first time lepak makan kat sana. Nampak ada kedai Grill tajuknya. Seakan tak pernah nampak sebelumni atau aku lupa..Lol. So lelaju aku tengok apa ada. Wahhh..Ada macam macam jugak.. Tekak teringin try telur goreng oyster la.. hihi.. Sedap jugak rasanya! Cukup dua atau tiga orang makan nih. Sesuai dengan harganya nak dekat rm10. Tak tahulah berapa biji telur dimasaknya. Tapi aku makan gitu je tanpa nasi..

Share makan ngan emak.. Err.. Mak aku tak berkenan pulak. Bagi aku, rasanya hampir sama macam kupang aje. Sedap dan mengenyangkan la kalau portion gini..

Telur Goreng Oyster

Lotus

Next nak try mentarang bakar pulak..Ehh kemain semangat makan!!!

Makanan

Bolehlah sesiapa nak try, singgah Lotus Seri Alam, Masai, Johor ye... 


Post a Comment

11 Comments

  1. Pernah makan ni kat Haatyai. Tapi kalau di Msia, selalu makan ni kat Damansara Uptown, kena ke sana baru dapat makan. Nanti boleh try la kat Lotus Seri Alam ni.

    ReplyDelete
  2. xpernah mkn.. lotus pon xde kat teganu ni.. haha

    ReplyDelete
  3. Selambak atas meja, menggoda betul!

    ReplyDelete
  4. Tenggelam oyster. Tak pernah lagi makan telur goreng oyster. Curious gak nak tahu macamana rasa dia.

    ReplyDelete
  5. Letak tiram. Itu sebab mahal. Kenyang ke makan telur sahaja?

    ReplyDelete
  6. Nampak menggoda.Tapi Syu tertarik dengan menu mentarang tu 😂. Tak pernah makan mentarang.

    ReplyDelete
  7. I want people to know just how good this information is in your article like online law coursework service. It’s interesting, compelling content. Your views are much like my own concerning this subject.

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐