Lirik Lagu Tragedi Cinta Nyanian Wany Hasrita dan Tajul

Lirik Lagu Tragedi Cinta Nyanian Wany Hasrita dan Tajul || Sedihnya, sayunya kalau korang pernah dengar lah lagu ni nyanyian penyanyi asal Siti Nordiana dan arwah Achik SPIN.. Cuba imagine perasaan orang yang mengalaminya. Ewah! Jarang aku dengar lagu ni di corong radio. 

Kini setelah tujuh tahun berlalu, 'Tragedi Cinta' diberikan nafas baru oleh adik arwah, Tajul bersama Wany Hasrita. Al-Fatihah buat arwah Achik Spin. Rindu suaranya yang lebih melentok lentok kemerduannya. Suara Wany Hasrita dan Nana tetaplah ada bezanya..Hihi..Tapi nafas baru ni pun boleh tahan sedap arrangementnya. 

Penyanyi asal:                            

Siti Nordiana dan Achik Spin

Penyanyi terkini (diberi nafas baru pada 2021): 

Wany Hasrita dan Tajul

Tajuk:

TRAGEDI CINTA

Tidak pernah ku lupa
Kenangan cinta pertama
Dikala dua insan
Bersatu dilembah cinta
Hanya engkau lah wanita
Yang bernama kekasih
Siang malam ku kau yang ku rindu


Ku jua seperti mu
Di buru memori silam
Biarpun tika ini
Diri telah dimiliki
Oleh seorang lelaki
Yang bernama kekasih
Namun bayangmu
Masih di hati


Biarkan kenangan
Menjadi kenangan
Kisah silam kita
Tak mungkin berulang


Kesetiaan juga kasih sayang
Tidak menjanjikan
Oh kebahagiaan


Dan kini
Semua berakhir
Cinta kita yang suci
Rebah ke bumi
Hanyalah tinggal serpihan
Kisah suka dan duka ku simpan


Itulah
Lumrah dunia
Tidak semua yang indah kekal lama
Memanglah kita bahagia
Namun takdir berubah segalanya


Biarkan kenangan
Menjadi kenangan
Kisah silam kita
Tak mungkin berulang


Kesetiaan
Juga kasih sayang
Tidak menjanjikan kebahagiaan


Dan kini
Semua berakhir
Cinta kita yang suci rebah ke bumi
Hanyalah tinggal serpihan
Kisah suka dan duka ku simpan


Itulah lumrah dunia
Tidak semua yang indah kekal lama
Memanglah kita bahagia
Namun takdir merubah segalanya


Nak nangis jap tepi bucu katil dengar lagu Tragedi Cinta Nyanian Wany Hasrita dan Tajul nih~ 
HAHA



Post a Comment

1 Comments

  1. Katanya ni lagu lama, remake. Tapi lagu lama tu pun macam tak pernah dengar. Huhu..bergabung kembali mereka berdua bila nyanyi lagu Siti Nordiana & arwah Achik.

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐