Menu Lunch Jumaat Terakhir 2021

Menu Lunch Jumaat Terakhir 2021 || Hi, dah malam baru cerita ek pasal lunch harini.. Haha. Nak jugak update. Rasa tak lengkap tanpa update pada hari hari terakhir 2021. Hahaha...

Inilah menu lunch aku siang tadi. Sementara menunggu order nasi orang lain yang agak lambat sebab tetiba nasi habis la..nasi tak masak la...So aku makan ler ni kejap...Lapo teruk dengan keadaan hujan kat luar tuh.. 

Nasi Kerabu Kuning

Nasi Kerabu warna kuning!

Dagingnya ada liat sikit tapi yang lain lain sedap je... Solok lado takdak..Its ok. Aku telan je apa yang ada.

Area: UTC Pasir Gudang, Johor


Post a Comment

5 Comments

  1. Meriahnya nasi kerabu tu.

    Selamat Tahun Baru 2022. Kita follow sini ye ❤

    ReplyDelete
  2. Level lain nasi kerabu dia color kuning. Selamat tahun baru Nonasani :)

    ReplyDelete
  3. nasi kerabu.. bila2 masa makan xpe.. sedap sgt

    ReplyDelete
  4. Menu favourite tapi belum pernah makan versi nasi kuning. Kalau dapat daging liat sikit agak spoil mood makan. tapi kalau sedap, kira liat tu abaikan je. hehe...

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐