Roti Tisu Maniskan Hari Ku!

 Roti Tisu || Kebiasaan pada hari Ahad, teman mak makan petang petang... dan jalan jalan... Hehe.. So haritu mak teringin makan roti canai.. So, apa lagi.. terjah kami ke Mydin Taman Rinting. Dekat je dengan rumah . Port favourite kitaorang..Sambil shopping, kita santai santai pulak makan petang...Kan...

Dan setelah bertahun tak makan, aku teringin pulak roti tisu...Asyik roti canai je...kalini telan roti tisu plak lah. Kalori? Takyah tanya, of course banyak giler..Hahaa..


Cute pulak nampak....Rasanyaa..manissss gile..Memang roti tisu kan maniss..Haha..Gula ada, susu ada, ehh...Coklat hersheys pun ditabur tu..Hew heww...Naik lemak aku...Takpa..Nanti burn balik lah....Promise! (Boleh percayaa ke)

Ada yang suka makan roti tisu tak? Ada sesetengah orang tak suka sebab kemanisannya...Well..Kalau haritu adalah hari yang pahit, try telan ni...Harap harap jadik manis..Lol..

Ok dahla..Nak sambung diet ni...Doakan saya tabah untuk teruskannya... Sebab macam dah rapuh iman ni... Kahhhh! 10kgs more to go! Hahaha.. 


12 comments:

  1. Duluuuu, Iman suka roti tisu, sekarang dia suka roti bom, haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa. roti bom pun sedap tuuu... nyummmm... suka gk

      Delete
  2. Anak²suzie skg suka roti tisu..bila mkn kat kedai mamak mesti oder 1..memang sedap..😊🤗😋😋

    ReplyDelete
    Replies
    1. huyoooo... semua suka ekkk.. boekk arr.. sy ada time.. ikut mood

      Delete
  3. Replies
    1. Sedap, kan... lama gila kot ni x makan... bertahunnn.. hohoo

      Delete
  4. Pehhhhh dah lamaaaaaa sgt tak makan roti tisu. Menduga betul laaa gambar diaaaa

    ReplyDelete
  5. Favourite ni roti tisu. Selalu makan yang ada susu pekat tu je. Tak pernah lagi makan dapat camni. Lama tak makan. teringin pulak kita uiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uiiii, ada susu je pun dah cukup sodap.. hahaa. tetap roti tisu... niceeee

      Delete
  6. Alaaa kau dah buat aku nak cari Roti Tisu esok pagi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahaha... carikkkk jangan tak carikkkk... nak tengok kau carikkk. Okayhhhh!!!!

      Delete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐