Kek 'Princess Tarik Duit' untuk Birthday

Kek 'Princess Tarik Duit' untuk Birthday

Kek 'Princess Tarik Duit' untuk Birthday || Alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar...Benda apa yang lancar tu? Hehe...Surprise birthday untuk adik sayaa! 

Ok, sempena birthday dia kalini, dia request kek Princess..walaupun bukanlah umur sweet 7 or 15. Kah!

So, ini diaaaa......Princess Cake hokay! 

Kotak tuh takleh tutup weh! 
Tak muat kotak..Lol

Actually, aku memang dah plan, dah survey awal pasal kek ni tau.. Tapi balik dari kerja malamtu..pada hari Birthday dia, aku cakaplah takda kek princess sebab orang tu ada hal..Lagipun mak aku dah ada order awal kek lain jugak..

So adik i ok jer..takde nangis nangis lah...hahahaa..Then malamtu memang plan nak makan Pizza Hut sempena Birthday...
Tengah tengah tunggu order, tiba-tiba muncul Princess Cake! 

Cute kan! 
My sister's name is Nabilah

Kek bukan sebarang kek, kek ini kek tarik duit tau! Acano tuh?? Aku takda pulak gambar..tapi ada video...Done share kat Instagram..bolehlah terjah ye.. Meskipun masa tarik kepala princess tu duitnya tak ikut sama...tapi okay je..bila ditarik duit kat dalamtu, seronoknya terasa jugak!!!! Sebab first time dalam family aku, dia dapat kek gini! I letak dalam tu sempena umur dia jugakkkkk... 

Close Up!

Well, i dah datang awal sebab nak book meja..takut penuh malamtu...Ni kan musim Covid, memang ada area yang ditutup kat dalam Pizza Hut nih..huhu..Then arrange lah segalanya..My mom also tak tahu, me only yang plan dan tahu..Hoho..

Memula nak surprise lepas makan, tapi sebab rasa cam lambat je order tu nak sampai, aku buat buat la nak tanya kat kaunter, then nasib baik budak tu jaga kaunter...senang aku bagi hint terus.. 'Bawak keluar kek sekarang jelaa' . Nama budak tu is Zarreq...Baik nampak orangnya..Pemalu! So kalau singgah Pizza Hut berhampiran Kip Mart Masai tuh untuk buat surprise, cariklah dia yee......Hahaahha... Promote jugek!

Siang tu memang mak aku dah order set bouquet with balloon ni... Dengan siapa lagi, kalau bukan Cinta Deco weh! Ini dua kali repeat! Hiks~

Complete set for my sister!

Yang paling belakang tu birthday girl!
Kami 3 beradik jerr!


Happy Birthday Nabilah! Semoga dimakbulkan segala doa, dipertemukan jodoh yang sesuai dan dipermudahkan segala urusan! AMIN.. 



Nah, untuk korang yang berdekatan Pasir Gudang, Seri Alam atau Masai Johor...Or dari jauh, nak order surprise untuk insan yang tinggal di area yang disebutkan tu, bolehlah order dengan mereka nih tau: 

Kek 'Princess Tarik Duit' beli dengan Instagram INI 

Bouquet dah dua kali order dengan INI 

Post a Comment

4 Comments

  1. wahhh seronoknya kek tarik duti tu. btw happy birthday nabilah :)

    ReplyDelete
  2. Happy birthday Nabilah. Semoga dipanjangkan usia dengan segala kebaikan dan dimurahkan rezeki dengan segala keberkatan. Aaminn
    Seronoklah dia dapat birthday kek princess siap tarik duit lagi tu haaa

    ReplyDelete
  3. Dh macam kembar dengan nabilah tu. Happy birthday ye. Syok jugak tarik duit tu.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .