Jom Tangkap 1 Juta Pageviews dan Menang Hadiah

Jom Tangkap 1 Juta Pageviews dan Menang Hadiah

Jom Tangkap 1 Juta Pageviews dan Menang Hadiah  || Alhamdulillah, masih bernyawa. Harini nak open, bagi sesiapa yang dapat tangkap Pageview 1,000 000 blog ni, aku bagi hadiah wang tunai sebanyak RM88.00. Jika ada rezeki lebih, saya bagi lebih.. Plus minus beza dalam 10-20 nombor selepas 1 Juta, saya terima jugak.. Mana lagi hampir la ye... 

Hari Jumaat lepas aku open for JDT Blogger je untuk tangkap my favourite number iaitu 888,888. Suka la tengok dah capai 888,888 pageviews! 

Hihi.. Tahniah Cik Sun, empunya blog Sunah Suka Sakura kerana berjaya menangkap jumlah tepat!!! Tepat betul oi! Moga sihat dan bebas terus dari Covid 19 ye... Sambil kuarantin, sambil tangkap nombor pageviews blog i. Alhamdulillah, rezeki cik Sun!



Walaupun dah lama dalam aktiviti berblogging, tapi kestabilan menaip tu agak kurang tau ada masanya.. Dan kalau dulu masa awal awal tu, banyak merepek je dalamni..Hahaa... Lebih sadis sejak Facebook aku diblock dari letak link blog, lagi slow statik orang berkunjung ke sini. . Huh.. 

Tapi apa pun, terima kasih yang sudi singgah ke sini, moga dipermudahkan urusan hidup korang yang membaca blog picisan, nonasani.com nih. Sedikit sebanyak perkongsian diharapkan memberi manfaat, pengajaran atau peringatan dalam hidup kita semua. Amin! 

So, apa lagi, kalau sudi, save ler entri ni..Kahh...Buat reminder pun boleh...Kalau tak, takpa..i tangkap sendiri nanti..




Update: In case dapat tangkap PV ke sejuta, sila emel kepada nur2dunia@gmail.com atau yang ada nombor, bolehlah whatsap ye . Nona open this for blogger and juga orang luar yang takda blog tapi ada nombor Whatsapp sayaa pun dialu alukan untuk join... Mari tengok luck siapa...Hihi..


Post a Comment

17 Comments

  1. Nanti cuba. Terkejut ada buat tangkapan nombor di sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ek request benda yang bernilai RM88 boleh tak? Ahaks. Tanya sahaja. Muncul dalam fikiran.

      Delete
    2. Wow.. benda apa tuu.. takpa, sy bg cash je.. t leh beli sendirik apa apa yg nak dibeli tuu.... hehee

      Delete
  2. usaha tangga kejayaan.. 🤭🤭🤭 saya cuba !!!!!

    ReplyDelete
  3. Cantiknya nombor! Hadiahnya pun cantik!

    ReplyDelete
  4. Wahh hebat CikSun menangkap nombor tepat. Okay baik. Kalau ada rezeki boleh juga join sekali tangkap nombornya :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .