Dapat Hadiah Comel sebagai Kenang Kenangan

Dapat Hadiah Comel sebagai Kenang Kenangan || Hadiah comel dari orang yang dah nak berhenti kat tempat kerja aku. Yasss, orang yang nak berhenti la patut bagi hadiah kepada rakan sekerja yang masih berjuang..Kan.....Hahahaha.. 

Haaa..pink colour untuk i! My favourite colour...Cute gitu.. And kad ucapan yang penuh dengan ayat ayat menyentuh hati... Sobbs!


Auuu, setiap kali makan mesti aku ingat kak Ain lah cite dia...Hehe.. 

Panjang tau karangan...She called me Qiyah..
Haha..ye, memang nama sendirik...

Terima kasih kak Ain! Sorry for everything what i've done or talk to you.. 






To Kak Ain: All the best, you are strong woman and hardworking person, you will be okay, terus maju jaya okayh! Semoga Allah sentiasa permudahkan urusan, lindungimu daripada segala ancaman di dunia dan sihat selalu...Amin!

(Video kami ada kat IG)




Post a Comment

20 Comments

  1. Eh terbalik pulak dapat hadiah. Rezeki jangan ditolak. Inilah namanya kawan. Sedihnya bila kawan dah nak berhenti kerja dah. 6 tahun lama jugak tu. Takpelah, keep it touch then. Comel hadiahnya.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Ehhh, cute ehhh . Hahaha . Thanks! Ingatkan lucu..

      Delete
  3. Rezeki nona, tapi cuteeeeee lah hadiahnyaaa. Pinky girl gituu hahaha

    ReplyDelete
  4. Comel sahaja hadiah.
    Panjang betul ucapan. Tulisan cantik.

    ReplyDelete
  5. aegis boost pod dan nanostix di malaysia
    Nak beli nanostix di vape empire & vape 69 ?
    caliburn pod/pod caliburn dan nanostix pod di Malaysia
    ncig pod , ncig review & ncig malaysia dan nanostix pod yang anda boleh dapatkan di Malaysia sekarang!

    ReplyDelete
  6. Di sini saya ingin kongsikan beberapa cara untuk meningkatkan motivasi , fokus serta mempunyai keyakinan diri.

    ReplyDelete
  7. Anda sedang mencari takaful kereta yang dipercayai ? Boleh cuba buat tuntutan insurans dan perlindugan untuk diri anda disini insurans

    ReplyDelete
  8. Best health insurance plan for individuals and family.ETIQA Malaysia offers an erray of health insurance plan for you and your family. Explore our health insurance plan policies for your healthcare needs

    ReplyDelete
  9. Antara syarat aqiqah serta perbezaan anak lelaki dan anak perempuan.
    Aqiqah juga dilakukan Ketika raya korban, selain itu majlis aqiqah juga diadakan mengikut sunnah.

    ReplyDelete

Thanks For Coming!
Terima Kasih Kerana Singgah!