Throwback: Gambar Pergi Majlis Kahwin Sebelum Musim Covid

Throwback: Gambar Pergi Majlis Kahwin Sebelum Musim Covid||  Haritu keluar kat wall Facebook. Gambar diriku bersama blogger members singgah majlis kahwin anak kepada salah seorang kawan blogger kami. Zaman sebelum wujudnya perkataan Covid 19.

Syok!

Gambar rapat-rapat takda masalah pun tanpa mask.
Majlis meriah pun takda hal..

Moga cepat selesai lah kes Covid 19. Amin..





Sekian sesi throwback..




13 comments:

  1. Rindu kenduri kahwin, rindu nasi minyak..Seronoknya dapat kumpul ramai ramai. geng geng JDT blogger yang hebat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa.. sangat rindu.. ehh..tahu eh geng JDT Blogger.. hehe

      Delete
  2. happy dapat jumpa kawan blogger. Dah la blogger Johor selalu buat gathering

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi.. tahu ye.. tapi sekarang.. tak dan.. hm. hmmm..

      Delete
  3. Aishhhh rindu betul nak duduk dekat-dekatkan Nonnnnn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ahhh.. rinduuunya oi... rinduuu betul... sobbbs!!!

      Delete
  4. Bestnyaa tengok muka2 yang kita kenal as blogger dalam 1 gambar! Jealous iolls hahaha
    Haihh covid cepat lah pergi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin.. cepatlah Covid 19 pergi.... Ya.. best tgk muka dorang... happy.. sebab dorang ada blog mcm kita.. haaa.. perasannya lain sikit.. Hhahahaa..

      Delete
  5. Rindu nyaaa nak jumpa reramai berlonggok mcm ni kan.. Ermm ntah dpt ntah idak kita berkumpul lagi mcm tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa.. sedih ayat ni... entahla.. haarap dapat lah lagi.. hmm

      Delete
  6. Entah bila lagi boleh hidup macam ni kannnn, rindunyaaaa kehidupan sebelum covid melanda.

    ReplyDelete
  7. rindu semua program sosial dulu dulu kan :(

    ReplyDelete
  8. Rindu zaman sebelum Covid kan. Ntah bila dapat macam ni semula..

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐