Kenangan Lama: Doakan Kedua-duanya

Kenangan Lama: Doakan Kedua-dua Ibu Bapa ||  Jumaat tiba. Moga dipanjangkan umur kita semua. Ini cuma suatu kenangan lama yang kulalui..


Setuju sangat .
Memang ada masanya sengaja biar tertidur kat kerusi bawah dengan harapan mak atau abah angkat bawak naik bilik. Punya malas nak jalan..atau panjat tangga...Berat badan pulak makin bertambah..

Hmm...Rindu kenangan lama..

Zaman budak budak yang telah lama meninggalkanku...Tak ingat pulak sampai bila aku bermanja gini..Hihi...

Teruskan berdoa untuk kedua ibu bapa kita..tak kira yang masih berada di dunia ataupun tidak..

Doaku: Moga emak dan abah Nona sentiasa sihat, dipanjangkan umur dan dilindungi Allah selalu..AMIN YA RABB.


Rasanya sampai sekarang pun..masih ada..
Kan??










Notahati: Pelik jugak dengan kes ibu tak sayang anak. Tapi kita tak berada di tempatnya..Entah lah ek...





4 comments:

  1. Banyak kenangan lama ni dengan mak abah , bila dah besar dan ada tanggugnjawab kena la bayar semula pengorbanan mereka berdua kan

    ReplyDelete
  2. Aamiin doa2nya.
    Tapi wak masa kecik2 takde tv kat rumah (karen pun takde)
    Tilam pun takde, tidur atas lantai papan beralaskan tikar aje.

    ReplyDelete
  3. sometimes.. bila dah letak ats katil, kita ketawa lucu sbb hanya nak kenakan mak abah... huhuhuhuhuhu.....

    ReplyDelete
  4. Kenangan lama yang rasa nak kembali semula pada zaman tu. seronoknya zaman kanak-kanak.

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐