Try Kuih Raya Kacang Hijau Di MR DIY (Sempena Kedatangan Chinese New Year)

Try Kuih Raya Kacang Hijau Di MR DIY (Sempena Kedatangan Chinese New Year)|| Masa raya Aidilfitri haritu, member aku tak buat pulak kuih kacang hijau yang macam tahun sebelum tu dibuat..Hm..tu aku teruja bila nampak ada kat MR DIY..Huhu...Siap discount 20% woi!


RM11.90 setelah tolak discount.
Harga asal RM14.90 gitu..

Jangan risau, halal.

Tengok tuuu..Banyak gilaaaa...Kan! Kata Sis Lin, kerepek salted egg tu sedap...Ok, tengok kalau teringin sangat baru try.. Hehe.. 

Lembut tapi bukan rapuh
Kacang hijaunya tak terasa sangat lah..rasa hujung lidah je... Bolehlah buat ada ada.. makan bila rasa bebetul nak makan..takleh telan sekaligus. Bahaya..Haha..Tak terlalu manis pun...
Untuk tekak i, i bagi rate 7/10 la gitu..

Dan antara kuih yang buat aku tertarik ialah kuih nama ni...Chicken floss egg rolls kau! Tapi tak beli ler..belum teringin sangat sangat...Haha..Kopak kalau datang DIY, semua benda rasa nak beli... Kah! 


So, ada yang dah try kuih kuih di MR DIY? Hihi..





3 comments:

  1. Macam tak pernah makan pulak. Meriah juga kuih raya yang ada tu. Macam macam jenis ada.

    ReplyDelete
  2. mama tak penah beli lagi kat diy. nampak sedap tu

    ReplyDelete
  3. i nmpk tart jem plak... hmm mcm nak kena pergi beli

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐