Wordless Wednesday: Cantik Cantik Keturunan si 'Ketum'

Wordless Wednesday: Cantik Cantik Keturunan si ''Ketum' || Whoa! Kedai Emas Rozita!









Hi Ketum!








13 comments:

  1. alahai bila la nk dapat si ketum ni haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeszaaa Bila lah tu ek...simpan cita cita jugak ni..huhu

      Delete
  2. Wow..lawa gila! Untung sangat kalau dapat si ketum ni.

    ReplyDelete
  3. emas turun ni memang ramai lah serbu

    ReplyDelete
  4. masyaAllah kena kuatkan iman ni. lawaaa sangat.. kalau ngam bajet, memang nak beli ni ketum emas hehe

    ReplyDelete
  5. Lip lap lip lap tengok 'daun ketum' nie hehehe

    ReplyDelete
  6. Hahahaha sengal ko Non..
    Belilah sebiji Non.. Sis ko beli pun jenis yang daunnya kecik je.. yang besar tu x sesuai dengan jari Sis hahaha

    ReplyDelete
  7. Tuhla... Nak beli yang kecik sikit .. Sy pun x minat besor besor sgt kalau cincin.... tapi kalau gelang.. suka la nengok yg besor.. x nak kecik2 kalau gelang.. hahahahaa..

    ReplyDelete
  8. eh cantiknyaaa!!! yg saiz kecil tu comel...

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐