Roti Canai Sarang Burung Fasya Cafe Seri Alam

Roti Canai Sarang Burung Fasya Cafe Seri Alam || Hi! Sarapan ape ituu? Bak kata member, hujung minggu adalah jalan jalan cari kedai yang mempunyai sarapan sedap... Hahaha.. Jadik haritu kisahnya aku ke sini untuk merasa roti canai sarang burung. Adik aku cakap nasi lemaknya.Tapi sebab dah makan roti canai sarang burung ni, so lain kali pergi lagi nak rasa menu lain..Ada nasi lemak daun pisang, lontong dan banyak lagi ah..Lepastu menu Western pun disediakan jugak time malam..

Kuah kari 
Aku lagi suka kuah dhal..tapi dah dicampur rendang tu.. sedap aje..Lembut dagingnya... I like!

Roti Canai Sarang Burung Seri Alam yang sedap!

Sedapnyaaaa.....Tak cukup lah satu jer..Kah!


Dekat jer dengan rumahku rupanya..Kalau turun dari bukit or gunung berdekatan, bolehlah singgah...Bahahahahahaa..Pecah lemak lepastu tambah balik lemak..Bilanya nak turun..Kah!

Aku ada jugak bungkus lontong kering untuk mak, mak aku pun suka..sedap katanyaaaa weh!

Area sini ..Silalah cari..huhu..

Untuk info lanjut, refer di bawah ye...macam macam ada...Seronok perut dan tekak kitaaaa..Hihi..


Dilla Cafe 016 927 4666 atau 
Adik@Apex 011 10877430

No 78, Jalan Lembah 19, Bandar Seri Alam,
81750 Masai, Johor Bahru



Post a Comment

14 Comments

  1. Baru tahu ada roti canai sarang burung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeahh.. ada.... banyak dah skrg.. haritu duk viral... Guna telur biashe aje.. bukan telur burunggg.. Kah...

      Delete
  2. nampak sedap roti sarang burung tu. siap ada shellout cafe tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah.. sedap.. lembut rotinya... Betul tu.. tp x try lg shellout.. huhu

      Delete
  3. Kedai makan baru eh ni. Haritu baru je balik seri alam. Kalau tahu awal, boleh usha Fasya Cafe ni

    ReplyDelete
  4. Nona mmg suka kan makan roti sarang burung ni, banyak tengok review Nona

    ReplyDelete
  5. Oh ada rendang daging.
    Macam-macam makanan disediakan untuk sarapan pagi.

    P.S: Selamat Harijadi.

    ReplyDelete
  6. rare ni roti canai makan dengan rendang. Ape ada hal kan. sodap!

    ReplyDelete
  7. ooh dekat kedai mamak afrin tu ke., nntila wak try ., hehehe

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐