Sarapan Bertenaga bersama PassionFood Spreads

Sarapan Bertenaga bersama PassionFood Spreads

Sarapan Bertenaga bersama PassionFood Spreads ||  Hellooo! Sarapan apa tuuu ini hari?? Nona breakfast dengan PassionFood Spread disapukan pada roti wholemeal. Datang mood lain, makan bersama pisang pulak. Nyummiliciousss! 

Ianya dihasilkan daripada bahan selamat dan menyihatkan. Yes, no sugar added tau. Kedua-duanya mempunyai tekstur spreads yang agak mencair dan tak pekat atau likat seperti yang kebiasaannya. Kesedapannya masih terjaga sebab kedua dua perisa tu dicampur dengan bahan lain seperti minyak bunga matahari, sedikit garam dan pengawet dari lesitin soya yang menyelerakan.  Ada dua jenis iaitu Chocolat Noisettes dan Casual-Date. So should be i try both lah..Hehe~Beli secara online je. Syukur, barangnya sampai dengan selamat! Secure packaging! Bagusssnya!


Chocolat Noisettes- Chocolate Hazelnut Spread
Melting lahhh tengok coklat tuuu!!!


Casual Date- Cashew Nut with Date Spread

Peanut memang selalu jadi pilihanku kalau baru nak start diet. Yang tahu mesti tahu..Hihi. Cuma kali ni bersama-sama kurma isi dalamnya tu. Makan bersama pisang lagi sedapnyaaaa...Haihhh! Kedua-dua perisa yang tak muak bila dimakan! Sedapppp dan rasa nak lagi, lagi lagi! Confirm puas hati dengan harga yang dijual tau.



Sebotol harganya: RM28.80, beli dua botol: RM50.00 sahaja.

Kalau korang nak try jugak kelazatan perisa ni, sila refer info seperti di bawah:














Post a Comment

7 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .