Lirik Lagu Menangis Dalam Hujan

Lirik Lagu Menangis Dalam Hujan|| Haritu balik kerja sambil ditemani air hujan woo... Tetiba dengar lagu ni..Sayu behtul... Bila search kat Youtube..rupanya lagu berbelas tahun duluu ek..  Lorh! Kenapa macam tak pernah kudengorrr.. Hahaaa.

JOMLAH NYANYI BERSAMA. GITUH!

Biarpun kau tak pedulikanku lagi
Aku harus teruskan hidupku ini
Walaupun lukaku semakin parah
Biarlah kuhadapi sendiri
Sudah nasibku ini
Di dalam hujan lebat 'ku membawa diri
Petir berdentam-dentum mengguncang kalbuku
Tiada siapa yang peduli
Menggigil tubuhku
Di dalam basah kuyup
Aku menangis tersedu
Menahan kesedihan
Terbayang aku wajahmu
Menambahkan lukaku
Lalu aku pun berlari
Ingin melupakan dirimu
Cinta yang kubina
Berkecai akhirnya
Di dalam hujan lebat 'ku membawa diri
Petir berdentam-dentum mengguncang kalbuku
Tiada siapa yang peduli
Menggigil tubuhku
Di dalam basah kuyup
Aku menangis tersedu
Menahan kesedihan
Terbayang aku wajahmu
Menambahkan lukaku
Lalu aku pun berlari
Ingin melupakan dirimu
Cinta yang kubina
Berkecai akhirnya
Kau bina mahligai
Bersama dia dari air mataku
Mendung di awan tidak selamanya
Mungkin sebentar lagi
Cerah 'kan menjelma
Begitu juga kesedihan bukan selamanya
Yang patah akan tumbuh
Hilang 'kan berganti
Yang pergi biar pergi
Tak guna ingati
Mudah-mudahan suatu hari
Bahagia kembali
Mendung di awan tidak selamanya
Mungkin sebentar lagi cerah 'kan menjelma
Begitu juga kesedihan bukan selamanya
Yang patah akan tumbuh
Hilang 'kan berganti
Yang pergi biar pergi
Tak guna ingati
Mudah-mudahan suatu hari
Bahagia kembali



7 comments:

  1. Aku suka menangis tengah mandi Non.. dalam huna belum pernah, kalau kencing dalam hujan pernah time sekolah dulu hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka eh.. menangis time mandi.. mesti lama duk dlm tu.. fuh... Ehhh .. kencing dlm hujan.. mcm x pernah.. tapi x tahu kalau dah sejuk sangat . ahahha

      Delete
  2. lagu2 zaman dlu sangat jiwang kn? jiwang karat.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Macam tak pernah dengar pulak lagu ni. Menangis dalam hujan. Macam menangis bersama hujan gituh.

    ReplyDelete
  4. Lama betul saya xdgr lagu-lagu ni..

    ReplyDelete
  5. uish lupa la mama penah dgr ke idok lagu ni

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐