Meraikan Mak Selesai Menerima Dua Dos Suntikan Vaksin

Meraikan Mak Selesai Menerima Dua Dos Suntikan Vaksin  || Perlu ke meraikannya? Yes, to me.. Perlu! Sebab apa?? Dalam Entri INI aku ada cerita mak aku gabra nak disuntik vaksin, tapi sebab tengok jiran ramai dapat vaksin, mak cuba menerima keadaan ini. Huhu..So disebabkan dapat balik kerja awal haritu, aku sempat singgah kedai Moonlight Cake House. Dekat sangat dengan rumah.

                                         

Macam macam topping ado.
Sedapp! I like lah! Beli sikit je..nak rasa rasa je dulu..Hahahaa...



7 comments:

  1. tahniah dah selesai dua dos vaksin!

    ReplyDelete
  2. kena raikan sbb ni bakal jd sejarah utk dikenang.. hihi..

    alhamdulillah.. setel vaksin utk mak.. =)

    ReplyDelete
  3. Brownies ke kek tu nona. Sedapnya dipenuhi rasa coklat. Alhamdulillah settle dah 2 dos. Dalam taknak settle jugak kan. Dapat kek coklat lagi. Happy mak nona.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dan tahniah makcik sebab berjaya juga selesaikan dua dos vaksin walaupun gabra! Saya pun gabra jugak tadi untuk second dos tapi alhamdulillah okey aje hehehe. Semoga makcik sihat sihat selalu, takde kesan sampingan vaksin yang teruk ;)

    ReplyDelete
  5. hahahahahahha selalu birthday je dpt kek.. ni settle vaksin pon dapat kek ehkk..

    ReplyDelete
  6. selain dari meraikan...lain2 alasan pun boleh jugak kalau ganjarannya cake yang menarik itew

    ReplyDelete

Thanks For Coming !
Please Leave Your Comment and Support Me Yeah!
Take Care Everyone ⭐