Jom Join PGMall dan Kembangkan Bisnes Korang di JD.COM

Jom Join PGMall dan Kembangkan Bisnes Korang di JD.COM

Jom Join PGMall dan Kembangkan Bisnes Korang di JD.COM  ||  PGMall sebenarnya merupakan platform ‘E-Commerce’ yang pertama di Malaysia sejak 2017. Ianya juga platform e-dagang tempatan di Malaysia.


Bukan itu sahaja, lebih hebat lagi apabila PGMall pernah tersenarai sebagai Top 3 laman ‘’E-Commerce’’ di dalam IPrice. Jangan risau, mereka juga menerima  transaksi pembayaran melalui Online dan E-wallet tau. Memang best shopping kat sini, selalu ada banyak sales menarik. Nona pun dah banyak kali try beli kat sini tau..Trusted seller, no worries yeah!


Kini, PGMall secara rasmi telah melancarkan Program Jual ke China mereka di Le Meridien Kuala Lumpur Hotel pada 28 April lalu.

JD.com adalah platform peruncit dalam talian terbesar di China dengan kedudukan yang tinggi untuk membeli-belah dalam talian melalui komitmennya terhadap kualiti, keaslian, dan pelbagai lagi,  semuanya dari makanan dan pakaian hingga elektronik dan juga kosmetik.

Nona suka dengan tagline  mereka: ‘Bridging Local to the World’, PGMall kini dapat melepasi perniagaan tempatan ke pasaran terbesar di dunia - China, melalui kerjasama bersama JD Wordlwide, dengan harapan dapat membantu perniagaan yang terjejas untuk pulih dari masalah kewangan yang diakibatkan oleh wabak Covid-19 yang berterusan.

Yeah, ini merupakan salah satu platform yang baik untuk mengembangkan lagi bisnes yang sedang beroperasi. Bagi yang tak pernah mencuba shoping di sini, jomlah ushar barang barang kat dalamni. Pasti rambang mata sebab barangnya yang pelbagai dan menarik jugak. Korang pun boleh try join PGMall untuk mengembangkan lagi bisnes yang ada.

 

Boleh rujuk info seperti di bawah! Let start shopping now!

Website: https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=872

Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

Tiktok : https://vt.tiktok.com/ZSJW1T1yG/

 

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #SelltoChina #PGMallxJDWorldwide

 

 

Post a Comment

7 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .